2014年8月12日 星期二

腦力UP UP UP。潮玩ASUS產品

ASUS華碩這牌子造電腦底板多我就聽得多
所以我一直都無去接觸過ASUS嘅產品
因為比我感覺比例男性化

今次參加了由ASUS Fashion & Beauty合辦嘅腦力提升工作坊
對品牌了解深入左
除了了解ASUS既產品
對產品嘅功能更加有驚喜嘅體驗呀!


老實說
如果要我帶一個可以打電話的8吋平板電腦出街我就真的覺得太重了

但如果加了Keyboard當電腦用感覺就良好了



首先是Transformer Book T100


插上鍵盤底座後就成為一部 10.1 吋屏幕的 Windows 8.1 Netbook

鍵盤可共用及拆開

鍵盤底座設有USB 3.0 插槽
平板本身重 550g
連鍵盤一起的話共 1.07Kg


另一款是ASUS fonepad 7 
 3G 雙卡雙待通話平板
7 吋 WSVGA 螢幕
Intel Atom Z2520 1.2GHz 雙核心處理器
1GB RAM
200 萬像素鏡頭
3950mAh 鋰電池
配備前置喇叭
最重要有自動美肌功能


當中ASUS FonepadMemo PadASUS Zenfone

用上好smart 好user friendlyZenUI操作介面

其實咩介面對我地女仔黎講都唔重要
因為我地最著重影相功能
有咩正得過影完相唔洗執就Post得呢?

ASUS嘅產品有面孔修飾功能
除了自動調色
仲可以遮眼圈同加腮紅

時光回溯功能就更貼心
可以紀錄按下快門前2秒至後1秒既影像
保證你可以揀到一張最滿意嘅相

依家除了可以whatsapp 開心 share
出席家人同朋友聚會既時候,梗係要拎部靚機出黎曬下啦,影完相就要利用ASUS仲推出左Party Link上載相
分享真係話咁易啦
仲可以用share link sharegame同影片


Irene同朱迪都有用過ASUS
對有小朋友嘅Irene黎講
想影相靚相真係一大難題
小朋友成日跑跑跳跳
平日用電話一定對唔到焦
ASUS就完全解決左佢嘅煩惱
出街帶住小朋友都唔洗帶相機啦
只要一部ASUS電話就OK

而身為Blogger嘅朱迪
影完相唔洗執就Post得當然對佢係一個最大喜訊啦














我也親身試玩左唔同既ASUS產品
除左以上嘅影相功能

當中的Apps我就最喜愛”Do It Later”
除了幫助你上記下你每天忙碌的工事外
連你有一個Miss Call
都會自動地儲存在”Do It Later”
等你得閒既時候先慢慢清空待辦事項
Click入去仲會自動打番比你Miss Call的那個人
唔駛驚唔記得覆人啦


有時開會想錄音或者記錄Main Point
SuperNote就方便好多啦!

心郁郁嘅你如果都想買番部
黎緊2014 電腦節
係2014年8月22至25號
直接去ASUS K01攤位
就一定可以以更優惠嘅價錢買到ASUS產品了

想知多d

活動由ASUS Fashion & Beauty提供此乃個人分享

沒有留言:

張貼留言