2015年5月9日 星期六

“飛驒牛” (日本和牛)令我吃得太盡興 。盛八日式火鍋放題店

盛八連火鍋都做埋
真係講得笑


90 分鐘任食放題主打係牛
當然仲有任飲 , 任食刺生同甜品

火鍋店係旺角區
不過我搵左好耐都搵路到
我決定打去問下
聽電話個人教我係銀城同百老匯中間個條“後行”行入去
係就真係好快
不過一個女仔就真係唔好自己一個人行囉

我個朋友到左本來想拎位先
點知個店長話check唔到我booking
(因為我由A日子改左去B日子, 可能我太早book)
不過好彩最後都比我地入去

盛八日式火鍋放題店環境寬闊
之間都唔會覺得好迫
我地立即把握時間
叫左個湯底先


2種湯底都係加$18
我就簡左韓風泡菜 蒜豚骨濃湯


店員好快手就比左一碟 “飛驒牛” (日本和牛)
咩係“飛驒牛”?
就係連績2屆得到「全國和牛能力共進會」最優秀食用牛獎
地位比神牛發松阪牛更高
係咪好正先


個湯一滾
我就立即放幾片落個湯度

嘩!真係好柔軟
油花分佈好平均
味道甘香
真係一片接住一片食呀!

雖然好食
不過“飛驒牛” 388依個set
係可以叫4款不同牛架
日本和牛 澳洲和牛 、特選牛、美國牛肉
當然唔可以唔試晒啦

澳洲和牛 set $298
唔可以滾太耐
因為口感粗糙
但牛味濃郁

特選牛 $198
這個我以為是跟價錢較次級而口感會更差啦
又唔係啊
滾耐左都仲好柔軟
好果唔想咁貴食“飛驒牛“set可以選特選牛set
最後道係美國牛肉set 178
比起“涮涮鍋“嘅牛好好多
而且$178真係好抵

衝完一
係時候食D菜同丸了
種類多又新鮮
醬油都好多款比你併個


少許熟食、甜品刺生前菜

我最後都係不停吃 “飛驒牛”
食得盡興
真係連傾計都唔想呀!
食個飽好過啦!

提外話
如果想去試下
有個叫“火焰雪山鍋”同藥膳長壽豬骨湯都幾special
火焰雪山鍋係即席燒香蛋白後
加入36牛奶豆乳湯
我事後先知咁特別
真係好想快D再去試多次呀!

盛八日式火鍋放題店
地址 : 旺角通菜街1A-J號威達Deli 2商業大廈3B
Tel: 2616 0960 / 2616 0939
www.morihachi.com.hk

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「試食由盛八日式火鍋放題店提供。此乃個人感受」


沒有留言:

張貼留言