2015年9月23日 星期三

MediLASE 激光脫毛 成功擊退肚仔毛毛

自從MediLase係旺角朗豪坊開左旗艦店地點又再方便咗
做完treatment仲可以順便我約朋友食晚飯   


之前做完了小腿脫毛療程
效果非常滿意,所以我又忍唔住再脫埋肚上面D毛仔了
雖然你會覺得肚依個位置平日有衫cover
仲咩要脫毛呀?

因為我覺得我有朝一日可以瘦
可以著D露到小小腰嘅衫
脫左肚D毛仔
一來係未雨綢繆
二來堅定我減肥嘅信念
同埋脫完毛之後皮膚會白滑好多
女仔緊係追求全身都白白滑滑啦!


MediLASE引入左全球最top激光脫毛科技MediLASE PRO U 24mm
更快更有效做到永久脫毛


由入門口到離開
全程都不用10分鐘
激快!


MediLASE PRO U 24mm內置左DCD冷凍系統

會喺激光發射前發放-20Cryogen冷凍劑
因為MediLASE對冷凍劑使用量有最舒適同安全標準保證


打嘅時候一D都唔痛
係涼浸浸咁架!


Blogger讀者專享優惠
宜家透過我登記免費 “PRO TEST”
可享MediLASE激光永久脫毛7折優惠 (http://bit.ly/S8hLhr)
記住填form時 : "你從哪位美容達人認識MediLASE" 一欄填上 " Cathy KING"

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com 

「療程由MediLASE提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言