2015年12月9日 星期三

Facesss尖沙咀翻新完成啦! 買聖誕 party 抽獎禮物easy job 啦!

Facesss尖沙咀海運大廈的翻新終於完成了
品牌比之前更加多


我有幸都可以參加Facesss 開幕派對
主提為BEYOUTIFUL「忠於自我,放膽表現」
讓顧客盡情探索

一入去我就要Refresh一下
走到Refresh Lab果汁吧
醒個神再行過夠

全新Facesss多達60個美容品牌進駐
當中新增左17個美容品牌
第時只要去Facesss行一圈
就可以買齊不同品牌不同種類的美肌產品了

海運大廈Facesss全面加強數碼化
特別推出全新手機應用程式
並配合店內免費wifi服務及新增導入Beacon技術應用
顧客更能輕易掌握最新資訊及獨家優惠
可以更輕鬆自在購物


開幕當日我地可以率先參觀美容專櫃
潮模Suki Wong任駐場DJ
有不同的pops 給我們拍照
而且Facesss準備左美味小吃

仲有好多遊戲
估中 最貼近 透明箱入面貨品嘅價值
全部就係你架啦!

我拉老虎機中左好多獎品呀!

我發現左有好多新增品牌呀
(Facesss獨家品牌)
Miu Miu (Fragrance)Dior Backstage StudioRice ForceOvo KojnoEvercellBenta BeautyCrème Simon

另外當然仲有
Lab Serieslaura mercier10/10 Hopeamikabare MineralsCANVASCrabtree & EvelynerborianKOSECaudalie L’Oreal ParisMelvitaPaul & JoephilosophyPremier by Dead SeaSOFINAThe Body ShopBenta Beauty

法韓混血兒 Erborian Hong Kong 
糅合韓國人參、竹、柚子的藥草配方

加上法國先進的提煉工藝
品牌以完美肌膚三部曲 - BB、CC、PP Cream作為皇牌產品
全面打造好似嬰兒咁的原始美肌

開幕派對當日差不多每個品牌都有遊戲玩

令我最心刻的有:
Urban Decay
自己抽一粒朱古力
入面有一張紙
用力打碎後就知道自己中咩獎



Rice Force有即場脫毛體驗
仲有日本尊人幫你穿和服

Kiehl's就用乾花為我們弄一個大香包
很實用呀!

這個Miu Miu香水吸引吧!
當天最後的一個Miu Miu香氛及身體護理系列Box Set 被朋友買走了
所以我只好拿個試用啦!

除了瓶身造型吸引我
味道亦都係我杯茶
花香加小許木味
令香水更持久

其它品牌有:

佳節將至
Facesss由即日起至20151213日期間舉辦BEYOUTIFUL美妍推廣活動
呈獻多重獨家禮遇
係時候為自己或摯愛挑選禮品啦

第一重︰Facesss手機應用程式獨家優惠
請即下載Facesss手機應用程式及緊貼每日優惠情報,盡享多個美容品牌獨家購物禮遇及免費試用裝換領優惠券。活動期間成功下載Facesss手機應用程式的顧客,並於各Facesss獎賞專櫃出示手機桌面圖標,即可獲贈Facesss 時尚環保袋乙個。每日各分店限送100個。

第二重︰即抽即獎 豐富獎賞
單次購物滿HK$980,憑即日發票親臨Facesss禮品換領處享「即抽即獎」機會乙次,有機會即時獲贈精選美容禮品、新款智能電話、Facesss購物禮券及精美禮品

第三重︰清新體驗
響應近年流行綠色生活的健康飲食概念,全新登場的海運大廈Facesss增設Refresh Lab果汁吧,提供7款各具特色的新鮮果汁,讓你由內而外裝備美麗,綻放個人獨特光芒!
每天首50名完成下列步驟的粉絲,即可獲贈自選Refresh Lab果汁乙支。先到先得,送完即止。
1)下載Facesss全新手機應用程式
2)成為Facesss指定社交平台粉絲
3)於海運大廈Facesss Refresh Lab果汁吧拍照及上載至指定Facesss社交平台
4)加上@Facesss-HK (適用於facebook/ weibo)/ @FacesssHK (適用於Instagram)#RefreshLab#Facesss

放工快D 去海港城FACESSS 逛下啦!

https://www.facebook.com/Facesss-HK-1006999149319286/


Email: cathykinghk@yahoo.com 


「活動由Facesss邀請。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言