2016年3月20日 星期日

我要再努力凍齡。SK-II GenOptics

唔好以為近排天氣咁潮濕
但係其實夏天已經到啦


上個月分享過SK-II 嘅最新產品
GenOptics系列
不知不覺已經用咗一個月啦

產品資料我唔多作介紹了
大家可以到以link重溫一下

記得當時我嘅分數只係合格多少少
但係係一個月之後見到五個範疇都有顯著嘅增長
真係唔可以唔介紹俾朋友

當我將SK-II GenOptics相片上載喺Instagram之後
有朋友同我講新產品嘅外型好似一棵小燈泡


小燈泡的玻璃面就像皮膚
能夠由裡面透出光芒

兩支精華都係為美白而設
一支係GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華
一支係 GenOptics Spot Essence肌源淨斑精華

我試過兩支配合使用
除咗可以舒緩紫外線造成對肌膚嘅傷害
亦都可以同時抑制黑色素增長

但係我都係鍾意分開用多啲
我比較鍾意早上用肌源淨斑精華
而夜晚就用肌源鑽光精華


我鍾意朝早用既然肌源淨斑精華嘅原因
係可以喺最多產生黑色素嘅時候
讓Spot Resist Complex擊退隱藏係皮膚表皮中嘅頑固色斑
連隱形色斑都可以打敗
肌膚從此透亮無瑕



SK-II GenOptics Spot Essence好易推開及吸收
塗完後即時上妝好方便


而夜晚用肌源鑽光精華


係因為產品本身質地有少少珍珠光澤


而且容易推開
保濕度高之餘亦都唔會笠

讓你的皮膚在一整天在強烈的紫外線照射下
一樣可以自自然然提升肌膚光釆
因為它 有助截斷終止由紫外光所產生的黑色素
提高阻黑體數量


之前記得做Magic Ring Could Meter肌膚雲亮測試
肌零只有30歲
而隱藏色斑有197粒

(一個月前)


肌膚雲亮測試入面
雲嘅面積越大就代表肌膚越淨透喇
亮白缐內的區域越大
而且黑色線與藍線之間的雲區越小
表示肌膚月鑽光淨白

相反面積越小
表示肌膚收到紫外線侵害
色斑阻止肌膚透出自然光釆
要變成「大白雲」推走喑沉嘅烏雲
就係今次我用SK-II GenOptics嘅大挑戰



話咁快就用咗一個月
再做多一次雲亮測試
肌膚真係有所改善喎

肌膚年齡比之前嘅年輕左兩歲
緊致度仲提升左去到是92分
我細問BA點解我嘅色斑冇想像中改善得咁多呢?

佢一問之下就發現原來我打咗打斑
(SK-II的BA尊業得令我敬佩)
因為其他四個範疇都有所改善
冇可能色斑會改善得咁慢嘅
打完斑通常黑色素會比未打之前浮現更多出來
但我都只係差11粒嘅分別
足以證明GenOptics成分Pruns Extract對抗細胞內沉積的黑色素有一定的作用

事實證明大家用肌源鑽光精華或者肌源淨斑精華嘅時候
係無需打斑架


最重要係當你塗產品嘅時間
份量一定要用足
大多數人都不知道什麼算是足夠份量
往往塗得太少未能達到顯注效果

所以今次SKII GenOptics特別設計了全新自動補充滴管
只要輕旋瓶蓋
內𥚃的吸管會填充每次使用的劑量
一次滴管份量已經夠全面用

使用一次後即可排盡吸管內的淨空氣
防止產品氧化失效

當你乖乖咁塗上一個月
肌膚就自自然然地抑制黑色素
明顯改善肌膚勁暗亞位置
肌膚自然會綻放鑽光淨白

等我仲專登嘥錢去打咗幾次激光去斑
買一支SK-II肌源系列就已經可以為肌膚自然美白啦!

SK-II GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華
HK$990/30mlHK$1530/50mlHK$2110/75ml
SK-II GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華
HK$880/30mlHK$1280/50mlHK$1780/75ml


Email: cathykinghk@yahoo.com 

「產品由SK-II所提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言