2016年7月7日 星期四

空氣感植眼睫毛體驗。L for Lashes

不是第一次植睫毛的我
今個Summer好想有colorful d既感覺
要學雜誌model眼尾做一D colour

對上一次植睫毛已經係幾年前的事了
其實植睫毛對於返工好趕時間真係方便好多
只要植左睫毛對眼就好似有化左妝放大亮麗效果
素顏做運動自拍都依然好靚好似化左妝咁


今次我來到位於中環的 L for Lashes 體驗植睫毛服務
其實中環有好幾家美睫店
點解會選擇L for Lashes?
就要由佢嘅睫毛講起了



L for Lashes採用美國獨家技術
我都好放心.因為佢地係符合美國FDA認証
同埋唔會用動物毛、人體毛
原來他們家的睫毛用納米技

所以係好輕身及柔軟
掃下去好順唔會有一枝枝「桔」及硬的感


美睫師都好專業咁根據我嘅眼型,要求
設計返專屬我既造型


我本身睫毛都可算短
BB毛比較多及有打橫生的問題

美睫師會以一對一(1條真睫毛接1條假睫毛) 技術
不似外間以1條真睫毛接2-3條假睫毛的超負荷技術
(這也是我選擇L for Lashes的原因之一)


我選好了想要的顏色

喝下了一杠杯冰凍加了蜜糖的洛神花


美睫就正式開動了


植睫毛前敷著 eye mask
防止上、下睫毛痴住


美睫師一條一條的放上去
我就慢慢的睡著了
差不多一個半小時
我雙眼亦植了120-140根睫毛
最後塗上睫毛精華(會令睫毛last得耐d)
再用微風一分鐘
之後再塗上眼部抗敏保濕蘆薈啫喱

大功告成了!!!!




效果好自然
眼尾的紫色在陽光下較突出
(返工都唔怕比老闆話誇張)

美睫師在每條距離真睫毛根部的1mm處植上一根假睫毛
自然到公司同事以為我塗了超長睫毛液
一點都不覺「假」

現在美睫都不走什麼誇張款了 (我用了0.15mm)
再下一次我真係想再試用幼身一點嘅睫毛(0.07mm的做一個更自然的款式

做完立即知道L for Lashes睫毛的好處
完全不覺有重量負擔
唔會見到有一片毛阻礙視線

植睫毛後4小時都不可以沾水
之後就完成無問題可以游水及焗桑拿
但都記住不能使用油性卸妝
因為卸妝油會分解植睫毛膠水

只要好好保養
植睫毛可以keep3-4星期

L for Lashes會送你一枝睫毛刷
刷睫毛可以令真假睫毛減少打結機會
可於每天洗澡/洗面後用睫毛刷刷睫毛
(記住不要刷根部啊!)


植睫毛後還有花茶及朱古力
(杯子超美)

3星期後依然keep
比我想像中耐看


中環士丹尼街1125
詢電話: 3580 0853

Email: cathykinghk@yahoo.com
 
「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言