2016年8月17日 星期三

膠原自我增新。將精華LOCK住。OLAY Regenerist Super Cream

男人成日問女人點解買咁多護膚品
成日買要用好多錢

我想講其實好野未必一定貴
買咁多都係想試下
用一D更好嘅產品啫


OLAY Regenerist Super Cream 是我近來試過性價比高的產品

紅色包裝好火熱
Super Cream SUPER之處係可以有效將精華LOCK

25歲後新陳代謝開始減慢
骨膠原又開始流失
啱啱出黎做野真係無咁多錢買護膚品保養架
OLAY Regenerist Super Cream 價錢實惠真係可以幫到大家


而到左3字頭肌膚狀態更大不如前的我
好多問題例如毛孔粗大、肌膚衰老、雙頰下垂鬆弛都出現晒
咁抵唔係唔試下呀?


其實消委會報告也提過Olay除皺面霜、抗氧化及保濕表現佳
Olay Regenerist Micro-Sculpting Super Cream更達到最高級別的5粒星

含有法國黃金級成分Penta Peptide幫肌膚增生膠原
Olivem橄欖精華萃取物、氨基酸肽複合、黃花前胡提取物
可以深入滲透肌底
減少細紋令肌膚更緊緻
令表層老化角質代謝更快
從而展開透亮新肌


眼望落去Cream嘅質地都幾厚身幾rich



所以我薄薄地塗一層
原來一D都唔笠
細滑有光澤


7天用後毛孔細緻了
用了半個月
膠原蛋白自我增生
有助抗老可以Keep住後生


好似為肌膚「氣」
肌膚充滿彈性
皺紋

公司同事估唔到我幾多歲
彷彿逆轉十年肌齡 (暗笑)

OLAY Regenerist Super Cream

HK$239.9
Email: cathykinghk@yahoo.com

「產品由品牌提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言