2017年4月11日 星期二

餃餃餃

其實我平日好小食餃子
因為食幾隻已經好飽
已經餃子好似間間都一樣味

朋友想我打消『餃子間間都一樣味』依種想法
所以帶我去食 全餃子宴

其實依個餐真係幾平

Chao Chao餃子優惠套餐 都只係$98
16隻非常非常薄皮嘅餃子
一口一隻都唔覺得膩
皮好薄係我喜歡的那種
唔怕食完唔洗食其他野
不過我我就無叫到依個餐
我散叫左8隻同一杯Asahi啤酒
因為我真係想試其他野呀


我好鐘意食蔥
所以我叫左日本京都九條蔥餃子

其實都係豬肉餡
不過確實有好多蔥仲好有蔥味


雞翼餃子
依個就無咩特別啦
好似平時食到個D雞翼餃子咁囉


Puri Puri海老餃子
好似蝦餃咁

D蝦好彈而且都有2大隻蛟係入面架
都係我推介要食嘅
不過就唔洗點海鹽啦


熱氣Shake Shake 餃子

真係好似Shake Shake薯條咁

將餃子落入紙袋再加粉Shake
皮會比店中其他餃子厚身


除左餃子我都有叫左D唔係餃子類別嘅小吃
日式牛筋豆腐煮
微辣牛筋淋淋的
雖然豆腐不是用日本的
但都值得一試


餃子嘅甜品好特別
朱古力餃子配雪糕
冰火感覺係工嘅
餃子入面嘅朱古力溶溶地
配上雲呢拿雪糕真係好正
我自己鐘感食甜嘢所以真係想聽encore

總結.. 我係會再幫襯嘅
可以約多D朋友食多幾款
因為地方好適合同朋友吹水架

味道 *****
環境 ****
服務****
衛生****

抵食****

餃餃餃子
地址: 紅磡黃埔新天地百寶坊G28號舖
電話: 2657 5575

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言