2017年8月23日 星期三

逆齡緊緻要快?做為HIFU提升護理就就最快。Amber Beauty

已經有一年無打HIFU
記得上年打到D骨位有小小酸痛

年幾之後再試
已經無痛了

今次試左屋企附近的Amber Beauty琥珀美容


行過見到poster話韓國最新HIFU ULCHE
仲有大大隻子講明無痛
所以打左去問實個價錢先


上到去
資詢完飲左杯花茶再去埋洗手間
就開始療程了

治療師幫我洗完面
再塗上一DGel
就開始係面上面試左幾下
等我感受一下個感覺同埋調解番自己合適的度數


依部HIFU係第3
儀器機頭有4
分別為不同深度的肌膚職増加骨膠原

咩為知合適的度數
治療師為我試到有少少酸軟感
就開始打左邊而了

我一想起打幾下就可以一次過改善幾大煩惱問題就好開心了
收眼袋及細紋、重塑輪廓、改善相下巴、面部提升、改善毛孔粗大


第一個機頭4.5mm 先重塑緊緻
因為我有大細面問題
所有治療師話會幫我balance

先為基底築一個網
用一個教大的力量
底層感覺不太酸痛所以我可以忍到

做好了一邊面
其實效果都明顯架
肥肥的面珠被提拉了


第二個機頭3.0mm 可以利用超聲波膠原重新
係無創情況下透過聚焦超聲波熱能深入皮膚內層進行加熱
大約有60
但完全不會整傷皮膚皮面
而又可收緊皮膚內層SMAS
刺激皮膚組織去產生新的膠原蛋白

第三個頭機頭1.5mm
這個就主力做比較敏感的眼部肌膚

唔好唔記得仲有第四個頭機頭6.0mm
你用來塑身架

做完整個療程
面部提升是最明顯的
而在做療程時的感覺
我就覺得做第二個機頭3.0mm時就最大
不是痛  而是感覺到有點暖
多得治療師不斷為我塗gel 我才沒有太大感覺


14日後效果就開始明顯了
依段時間要不停為肌膚保水


膠原蛋白增加了
因為當我自已塊面不再淋淋的
多了一點彈性

HIFU我會看效果多於金錢
因為如果做左個價錢平嘅但效果唔好做完都嘥氣啦
用嘅儀器先至係最重要呀!

仲有就會係
Amber好鬼細心
分別係做完療程後的day 2 及day 7都有打比我問我皮膚狀況

「療程效果因人而異。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言