2017年11月15日 星期三

不吃魚的人一試愛上。魚牧

完全無時間返大陸食四川野
好掛住D辣餸

今日一次過辣爆佢
刺激一下先得



前菜就叫了比較溫和嘅麻辣牛肚絲、口水雞、醬油皮蛋
醬油皮蛋係糖心架
完全唔辣仲可以中和之後嘅辣餸


口水雞真係好鬼辣
係全晚最辣嘅一道菜
入口之後慢慢先辣出黎架


老北京烤鴨
燒得好靚
最好就係真係成隻比晒我地
好多肉
而鴨本身又唔會太肥
我會推介比朋友


漁牧沸騰魚
本身唔係好食魚
不過黎得漁牧無理由唔食魚啦


食款魚幾特別
將鮮魚放落去沸騰嘅油到滾熟佢
所以D魚好滑
仲要係啱啱熟個重感覺


之後我地仲叫左個招牌奇香雞煲
微辣可以食出雞味
雞好滑
不過就好似普通左D
下次都係叫魚可能好D




食完個雞煲再加入豬肉、手打墨魚、豬紅同埋菜
我已經好飽了
豬紅同個雞煲好夾


我朋友仲話未夠要吃多個麵同甜品
於是佢就點左老鴨湯上海青肉沬手作麵
個老鴨湯真係好清
我都試左一口
D麵好彈牙架


紫薯卷
我就唔特別喜歡依個卷了
太麵粉感覺了


菠蘿特飲同冰爽鮮果橙汁就好似出面茶餐廳咁囉


另一位就選了Corona特調
太大杯了
一枝啤酒再加咁多冰
一個大男人都話飲極都飲唔晒呀
我覺得2個人share會好好多

魚牧Fisher & Farmer
地址:尖沙咀加拿分道20號加拿芬廣場2樓
電話:25298383

味道 ****
環境 ****
服務***
衛生****
抵食***

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言