2017年12月13日 星期三

曬都可以白?唔洗做黑妹啦! Neo Skin Lab佐敦店「PURA曬白機」下篇

Neo Skin Lab佐敦店助你告別黑妹稱號!做完4次「PURA 曬白機」療程
睇下呢個PURA噴霧2in1美肌療程係咪真係咁神奇?曬都可以白?

帶你地睇睇片先

你地睇下我嘅效果

單看我的手腳

已經明顯看得出來了

補濕、美白與抗老
是女人一生都重視的議題

PURA 曬白機」療程

可以做勻全身
安全得來又快捷
強烈推薦Neo Skin Lab佐敦店俾手腳黑既朋友試呢個PURA噴霧2in1美肌療程
就算面白手腳黑炆炆,人地都會覺得你係黑妹!
Neo Skin Lab整個PURA噴霧2in1美肌療程係要做8
做完4次療程已經有明顯效果


有朋友問我如果曬白機同美白針相比邊樣見效D
我會好直接咁答
美白針呢又用針又痛又見血
亦都可能打完唔係全身都美白到
而曬白機完全無痛無血無傷口做到全身美白
...你識揀啦?

朋友又問
咁面上有惱人小斑點
面色又唔平均

用噴霧式美白會唔會比傳統的保養模式難見效?

其實PURA曬白機3大特點

自動化噴灑科技 - 搭配Pura噴霧精華素,運用特殊設計的三合一噴霧系統,透過三個噴頭將精華素均勻噴灑全身,噴頭不但不會互相干擾,更有助霧化精華素,使肌膚均勻吸收。 
暖風乾身 - 防止因風力流動影響噴灑效果,讓全身一次獲得全面性亮白營養素,不再擔心膚色白的不夠均勻。
PURABright™亮白美肌精華素 - 透過噴灑技術迅速均勻地滲透至肌底,有效打擊斑點、黑色素。 


一個療程價錢做全身
而且又輕鬆又快捷
我會建議嘗試最新科技的Pura曬白機
試下新想法啦!
想好似我咁去轉Neo Skin Lab店就洗走黑色皮膚,換來嫩白美肌,呢部Pura曬白機」就幫到手啦!

Neo Skin Lab 佐敦店
九龍佐敦佐敦道23號新寶廣場21全層
電話: 3695-0315


Facebook: https://www.facebook.com/neoskinlab/

「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言