2018年3月28日 星期三

由這刻停止敏感吧!

敏感肌依排一定好煩腦
係咪好易塊面出紅印呢?

比人笑我塊面突然有紅印
話我一定係污糟先係咁....
其實你地唔知空氣被污染我先係咁咩
我以前唔係咁架


於是我試用了一支法國無添加
真係有機認證品牌的卸妝水
Certificated Organic Cleansing Water高效合一溫和潔膚水


成份有有機蘆薈、有機乳木果油、有機摩洛哥精油等
是得到Marilou BIO 有機認證護膚產品嚴選優質成份

確保產品含98%以上天然成份及10%以上有機植物萃取
而且獲得歐洲ECOCERT及法國BIO有機認證
確保產品純淨天然
為肌膚提供最安全可靠的護膚體驗






Marilou BIO 3大皇牌產品
今次嘅高效合一溫和潔膚水
是質感溫和的潔膚水
用化妝棉輕輕一抹就能徹底卸除眼部及面部彩妝
清潔皮膚污垢
D污物即時清乾淨哂
同時保濕柔膚
適合敏感肌膚使用


之後再用kiehls醫學維C亮肌柔膚水



有效紓緩肌膚
柔膚水能釋出濃度恰如肌膚所需的保濕成分
而且絕無厚重或黏稠感

成分中的白樺精華-為糖份衍生物、助肌膚回復水潤和補充養分
活性維他命C-淡化色珽、防止黑色素形成
甘肅草根萃取-是公元的500年已用於傳統藥物中以紓緩及鎮靜肌膚

質感像水一樣
5元大小的份量於掌心
直接用手拍打入肌膚更好吸收


用後立即像給飲飽水
並迅間感覺清新水潤
提高亮度、淨白均勻膚色

Marilou BIO Certificated Organic Cleansing Water
高效合一溫和潔膚水
HK$88 (125ml)

醫學維C亮白透滑水嫩啫喱
HK$310 (200 ml)


Email: cathykinghk@yahoo.com


「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言