2018年6月22日 星期五

浄化妝容 Dry Summer 。LUNASOL

事原琴日D衫襯到靚靚咁返工
竟然比人串「D衫係靚但你化妝囉」
.... ...

返工咁趕唔化妝好出奇咩
我決定「為自己做個大平反」
其實化左妝又真係靚好多嘅

LUNASOL 新推出嘅2018夏季系列

以大自然色調做主打
又帶少少metallic

原來靈感來自大自然黃沙閃閃的乾旱感覺
表現外柔剛的性格

我用以下品玩下先!
~閃爍單色眼影霜
~夏日立體塑顏胭脂
~柔滑啞緻液狀唇膏

限量6色我有2


分別是EX05 Indigo Blue (藍色) EX06 Deep Brown (啡色)
眼霜顯色度高
柔滑像絲
旱啞閃爍內有閃粉
漾發夏日光感


藍色:深邃丹寧色彩,打造型格眼妝
啡色:色澤明澄,為眼眸添上夏日風格的光影效果

眼影易推又上色
做埋眼線都仲得!



我用啡色在眼皮位置blend



藍色畫在眼線的位置
眼妝變得更立體


其實我也怕藍色到下午時段會溶妝
幸好妝容沒有化開

持久度不錯

接下來是塗胭脂
夏日立體塑顏胭脂

今次只有限量1  EX01 Natural Terracotta

胭脂的顏色好夏日

3色胭脂可以混合用或分開用
-face (so nude)
-blend (柔和紅潤感)
-blush (突顯輪廓感)
混合使用妝容好自然

我先在顴骨位置掃上淺淺的光澤色(face colour)

再混合 blend and blush colour用在顴骨下
立即有修容的感覺

自然的大地色
給予一種文青氣質

掃子好軟

一掃即可集齊3colour



柔滑啞緻液狀唇膏
限量3

我用了EX03 Nuance Red
看上很鮮紅

以為自己handle不了
但其實上了咀又很自然

第一次用啞緻的液狀唇膏

質地像乳霜
但又不會顯出乾紋
保濕同時可以緊密貼服櫻唇

既然大地啞緻
就要去到底
試埋晶炫甲油N
限量6 



從大自然的大地色中取得靈感的甲油
分別有:CopperBeigeYellowSilverKhakiBrown
不同質感
由金屬亮澤到啞緻質地


EX72  EX75比較易handle
EX72 Dull Pink Beige
是暗沉與剔透的妙配搭
EX75 Frost Khaki
是磨砂玻璃般的創新質感


夏天不用只以粉色示人
偶然化個大地妝
來個浄化妝容 Dry Summer 啦!

LUNASOL SHIMMER COLOR EYES閃爍單色眼影霜
限量6 HK$230

LUNASOL SUMMER CONTOURING FACE & BLUSH夏日立體塑顏胭脂
限量1 HK$260
專用鏡盒連掃(個別發售)HK$180

LUNASOL CREAMY MATTE LIQUID LIPS柔滑啞緻液狀唇膏
限量3 HK$250

LUNASOL NAIL FINISH N晶炫甲油N
限量6 HK$140



Email: cathykinghk@yahoo.com

「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」  

沒有留言:

張貼留言