2019年1月8日 星期二

趕緊在新年前為肌膚急救。詩琳PlaSon水凝美肌療程

今年天氣好像特別乾
連公司同事都叫我敷多D mask


快到新年見親朋戚友
要快速改善肌膚的各種問題

我忍不住去詩琳 Slim Beauty做護膚療程
試左「PlaSon水凝美肌療程」



因為之前有係佐敦詩琳做過treatment
地點方便
地鐵站一出行30秒就到


「PlaSon水凝美肌療程」用上PlaSon太空等離子傳導技術
做到無創、無針、無痛去改善不同肌膚問題
係一個快、靚、正而且經濟實惠嘅療程

利用嶄新等離子技術重組肌底細胞
消炎滅菌、美白淨肌、肌膚再生一take過

首先利用等離子技術

30秒極速傳導來打開皮膚吸收之門
有一點海洋草青味
皮膚乾的位置會有震一下嘅感覺
依一下我自己覺打開吸收之門吧




之後配合不同嘅精華來做出不同功效
我是因為肌膚乾燥而來的
當然用補濕精華啦





利用聚焦超聲波加速精華滲透
使肌膚可以充分吸收所以的精華
過程就好似做臉部按摩
感覺非常舒服
我不知不覺睡著了



之後再敷片mask
等15分鐘就大功告成

完成療程後

肌膚變得水潤細滑
而且膚質嫩膚了
整個療程只係大約30分鐘就完成
平時食lunch去做都ok wor


無懼敏感.重生光采!
立即登記以$880體驗PlaSon水凝美肌療程啦
性價比高架

佐敦旗艦店
地址: 九龍佐敦道23號新寶廣場21樓
電話: 28890299

立即登記:
尊貴熱線︰2929 2000
Whatsapp:6186 9369

Email: cathykinghk@yahoo.com


此乃個人感受並不代表品牌/公司之言論及立場

#詩琳 #詩琳美容 #詩琳醫學美容 #slimbeauty #sbmedical #絕不硬銷 #保證完美完成

沒有留言:

張貼留言