2019年9月16日 星期一

【輕鬆做到自然排毒,GEL住油脂糖分】澳洲no.1膳食纖維Metamucil(橙粉)


2個多月好少係屋企煮飯
差不多每日吃外賣
OMG... 已經有2星期冇吃過蔬菜了

其實如果唔係冇bubu
我都唔唯意自己冇食蔬菜
每日吸收唔夠膳食纖維
令腸道唔健康
我試過7天冇bubu

排毒唔成功
真係會脾氣大及燥

我見公司主席每日3杯膳食纖維
一年 365 日都飲架
所以我都跟跟風

我試了澳洲No.1 膳食纖維 Metamucil 美達施膳食纖維補充劑

飲用Metamucil 橙粉以攝取膳食纖維
幫助促進消化系統健康

天然成分洋車前子可以刺激腸道蠕動
幫助自然排毒
同時預防和處理便秘問題

橙粉源自100%天然成分洋車前子殼粉末 Psyllium
安全可靠又不會肚瀉
GEL住油脂糖分
自然排毒


橙粉包含水溶性纖維及非水溶性纖維
每日一杯橙粉可以做到輕鬆自然排毒

澳洲 no.1 最暢銷膳食纖維 Metamucil 美達施膳食纖維粉
有樽裝及獨立30小包裝(好適合參加Metamucil 14dayschallenge
Metamucil14dayschallenge建議:
14dayschallenge 1-4 日就每日 1
14dayschallenge 5-8 日就每日 2
14dayschallenge 9-14 日就每日 3


只需用1.5 茶匙 / 1 橙粉
250ml 室溫水/凍水快速攪拌



就可以即時飲用
安全可靠
結合飲食
幫助維持血糖水平
(不建議使用熱水,因為會加速凝固及破壞天然成分洋車前子)


微香橙味
但喝下又沒有味道的
飲用時你會不覺在喝纖維

如出外用餐我會帶Metamucil 橙粉餐前飲
自然排毒 GEL住油脂糖分 減低罪惡感

因為天然成分洋車前子可增加飽肚感覺
亦有助於減少食物的攝取量

在體內形成可溶性膳食纖維團
包裹膽固醇丶糖分和體內廢物
GEL住油脂糖分
幫助降低膽固醇吸收
促進心血管和腸道維持健康水平
安全可靠



我飲用澳洲No.1 最暢銷膳食纖維 Metamucil 美達施膳食纖維粉已經14天了便秘亦有改善
現在1天起碼1bubu
你都快快joinMetamucil 14dayschallenge

澳洲No.1 最暢銷膳食纖維Metamucil 美達施膳食纖維粉
已經喺各大零售點上架喇
按以下連結更可領取$40現金優惠
了解更多就click  http://bit.ly/2KChUr9

Email: cathykinghk@yahoo.com


產品由品牌提供此乃個人感受並不代表品牌/公司之言論及立場

沒有留言:

張貼留言