2021年9月29日 星期三

搭地鐵都受傷?易理妥褪疤貼

意外真係無處不在

搭地鐵都可以比人整到

唉… 很黑仔吧



今次比個女人整到手面無咗小小肉

傷口不算深

但生氣

因為她一點不好意思也沒有

因此沒有說Sorry

 



我手就留下了這次的印記及手指長的疤痕

唔想為咗D唔識嘅人留疤

所以我開始用除疤產品

 

Elastoplast 易理妥的褪疤貼

可以減褪凸起及帶紅的新舊疤痕

3星期有效減退現有疤痕




於德國研發的易理妥褪疤貼

專為特別肌膚、顧及不同長短大細疤痕嘅需要



親膚溫和嘅易理妥褪疤貼

使用廣用於傷口護理界多年的聚氨酯(Polyurethane)製成

透過活化皮膚的自我恢復程序

刺激結締組織的血液循環及增加疤痕附近的溫度及壓力

以溫和及安全的方式有效地減退疤痕的色素及疤腫情況





今次用正常尺寸 6.8cm

可依照需要裁剪成合適大小

 

但原來疤貼推出了加大片裝

XL 加大片裝 14.6cm 

對付特長疤痕更有效

(適合剖腹或手術等導致的長疤痕及因運動而留下疤痕的人)

我買埋XL比老公用等佢運動受傷唔洗煩我

 



每片易理妥褪疤貼都防水透氣

敏感肌膚可用及任何年齡都用得



因為不含藥性成分

有彈性可減少摩擦機會

適合長時間黏貼

 

最正係於運動及淋浴時均可使用

而且不易被察覺

如果面有傷口貼上都不被發覺

 

每日最少使用褪疤貼12小時及連續使用8星期

就可有效退紅、淡化疤痕及改善疤痕外觀

無須按摩患處

只需一貼超方便

 


我由出門貼到放工

用了兩星期

疤痕色素淡了

我一定會貼到疤痕消失為止


Elastoplast 易理妥褪疤貼6.8cm

HK$159 (21pcs)


Elastoplast 易理妥褪疤貼14.6cm

HK$319 (21pcs)

 Blogspot / TheZtyle / Pixnet / BeautyExchange / She.com / wordpress / ULife / Qooza / Qooza Beauty / We Share / ESD life / Mamibuy / Baby Kingdom / Girlsss

 

此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

 

#Elastoplast #Elastoplasthk #易理妥 #褪疤貼 #最快 3 星期有效 #加大片裝 #新登場 #快速減淡新舊疤痕 #臨床試驗 證實

沒有留言:

張貼留言