2014年10月29日 星期三

放工一小Break。壹休館


每天non-shop地工作
頭肩頸像機械人一樣
動彈不到
沒神沒氣


這次獲邀到「壹休館」享用一次45分鐘的頭肩頸及足底按摩體驗
地點在銅鑼灣SOGO百貨後面
真係好正可以係lunch time 或者放工跑去鬆一鬆


「壹休館」招牌好顯眼
我選擇放工後去因為近年尾公司真係用到我盡一盡


地方空間不算很大
裝修亦不花巧
但這份簡約就正正更令人覺得舒服


(另外設有一間3人的房, 可以約埋同事放工鬆下,房內有電視,仲不設最底消費架)




大房內有四張獨立梳化椅

並有一個個小藤製籃
客人可以安心放置私人財物


而牆上有計時器
真你幫係按足45分鐘架


員工為我遞上拖鞋
(如有需要更會提供短褲)


等了不久就有熱水浸腳
令腳部放鬆並且軟化腳皮

我選了15分鐘肩頸及30分鐘腳底按摩
為我按摩的是紅師傅


肩頸部份師傅力度適中
肩這個部份因為我比較繃緊
所以師傅為我多按來放鬆放鬆

師傅說我因為長時間用電腦手部及頸部真的不能幾個月才按一次
見我太繃緊手部也為我按了幾下
很貼心呀


塗上乳液開始足部按摩了
力度可以向師傅提出
我用力去按啦
腳板的穴位真的令我受不了
痕癢但又有點小痛


按摩後
師傅更用熱毛巾包著腳部及拉筋
是進一步的足部鬆馳

時間過得真係好快
臨走時店員更送上「二人同行九折劵」及「港幣10元現金劵」供下次使用


每PART 15MINS $68
在非繁忙時間有半價優惠 (90分鐘按摩)
【壹休早霸王】時段為每日下午五時前(HKD198)
【壹休大霸王】時段為每日下午五時後(HKD288)

Quarter Break Massage 壹休館
地址: 銅鑼灣駱克道5101 
(銅鑼灣站D4出口步行2分鐘)
預約電話: 2891 1080

營業時間: 
週一至週四:12:00 -00:00 
週五至假日:12:00 - 02:00

 Blogspot / TheZtyle / Pixnet / BeautyExchange / She.com / iTrail / Elle / Salad / wordpress /
mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

 「試用由商店提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言