2014年10月16日 星期四

芳香。時尚。Nougat London

Hand cream我一直都真係好少塗
因為我從不喜歡手上有一種油油的感覺

我有時會將噴面我保濕spray噴係手上就當作lotion
你就知我真係好唔like hand cream

不過次次去完日本旅行
由其是冬天
我的手就到不得了
所以我想搵一D travel set帶去旅行用

唔想再返到香港先急救返雙手
要未發生就防範一下脫皮手情況



上網search 到Nougat London 依個品牌
品牌懷著時裝概念
「給予人們美麗與個性」

透過不同的香氣
令人留下深刻的印象

在短短10年間
就旋即風靡英國名媛社交圈
成為歐洲知名送禮自用皆宜的護膚品牌

Travel Set有3個味道
「雪松木與無花果 Fig & Pink Cedar」、「縈柔山櫻 Cherry Blossom」及「綻放牡丹 Peony」


我一向都喜愛Peony
因為牡丹在歐洲人心目中代表豪華
所以的選了Peony


Travel Set 內有:
Caring Hand Wash (30ml)
Nurturing Hand Cream (30ml)
Hand Sanitiser (30ml)
Mini Emery Board

當中我最愛Hand Sanitiser 及Nurturing Hand Cream


Hand Sanitiser係有花香味嘅免沖洗洗手液
有香味真你好好多

唔會只有酒精味令人作嘔
而且沖洗同時可以滋潤及保護雙手


Nurturing Hand Cream滋潤得來唔會有一種油油的感覺

Hand Cream好快就被吸收了
對我來說係有一種爽的感覺

最重要的是
香味不似香精那樣濃烈
以往一些香味較重的hand cream我鼻子一定受不了
會令我不停打噴嚏
Nougat London香得來帶點清

我返返下工見到對腳太乾

於是用左少少hand cream塗落對腳到
係有D浪費
但我真係睇唔過眼
一定要滋潤下呀

不用一分鐘就完全吸收
而且唔會「扇」腳
正呀!

專櫃:UNY生活創意(樂富店)
https://www.facebook.com/nougatlondonhk

Online Shop: http://www.fingershopping.com/nougatlondon


mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「產品由Nougat London提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言