2013年11月11日 星期一


有幸出席今晚嘅adrenaline Fashion Event
第一次黎到跑馬地馬場嘅adrenaline



原來係馬場望住D馬跑同你係電視或者投注站係咁大分別架

 
 

坐低之後就去搵食嘞

adrenaline今期係法式

一系列的法式菜例如冷沙拉, 法國cheese併蕃茄仔, homemade French pate au croute, pizza, 法式麵包拼蝸牛, cream cheese藍青口, 法式肉丸, 燒羊肉, 半熟牛肉片.. .. 仲有好多真係數唔晒, 感覺不過不失吧!

其中我最like的就係有一個好似蛋TAT, 我估係法式蛋PIE

另外法式麵包拼蝸牛, 蝸牛是好吃的, 但法式麵包就欠了一點脆口感

燒羊肉也十分讚, 外面脆脆的麵包槺份量剛剛好, 脆一軟有2種不同口感

甜品選擇唔多,不過味道唔錯呀!!

飲品要咗一杯唔洗加錢的, 就是因為不加錢的關係, 味道我真的不太喜歡吧! 可能因為酒味太濃吧!

 

要說一下在場的環保和氣氛

餐廳內有很大的桌面型投注屏幕, 可以即場投選自己的心水馬匹

餐廳分2層,沿著樓梯走到3樓,有現場live show

另外當日更可即場髮型師幫你SET
 

真的和「adrenaline」名字一樣, 令「腎上腺素」勁升

當然在場人士不會像投注站的大叔一樣緊張大叫

但他們也非常投入

令我也慢慢投入起來

 

我有幸被抽中去和其他在場人士組隊比賽

總共3組每組3

分別每人比HK$100投注, 看看那組眼光獨到可以賺到最多獎金去最後一round

真的超級緊張呢, 雖然錢不是自己的, 但也覺得很興奮

最後勝出的可以有HK$550餐飲禮券架

 


好好彩
我地team真係好有眼光

最後真係以$60之差勝出

 

最高興係

因為當天為D-MOP Fashion Event

當晚的最佳衣著原來有$100 Voucher

可以因為其他在場人士都係放工去只有一身行政Look

而我地個枱就因為上左去3樓整埋頭髮比較特別

最後win埋個$1000

真係可喜可賀

 

最後耍提提大家

3/F 設有Photo Booth, 集齊3 (3) 的相, 就可以有7折架啦

唔好唔記得影呀

2013116日至到1120逢星期3都會有不同主提

詳情可以去 www.facebook.com/happyweds 睇下

 

$290元就可以吃自助餐、睇馬、睇live band showset頭玩足成晚, 仲唔係超值?

 

 

 

沒有留言:

張貼留言