2014年3月23日 星期日

頭髮直順ready to go!!!


我的頭質就是這麼特別
天生頭頂又直又貼
但髮尾就很乾很粗硬
像雜草一樣

因為頭髮像雜草
所以我唔會有吹頭的習慣
唔想再令髮質受損了

洗頭後就是這樣的自然乾下
沒有髮型可言
不曲不直的
而且髮尾打結情況整之嚴重
每次都出現kick梳現象



我慣常在早上返工前洗頭
由於太趕
一直都想找一種今次試用佢專為蓬鬆易打結的髮質而設既直順洗護系列
因為梳頭順滑了
頭髮自然地順直就唔洗再花時間梳開打結嘅頭髮



全新Dove直順修護系列
特別添加「直順亮澤精華」
有效補充秀髮流失的養分
配方更能撫平秀髮毛鱗片並形成保護膜
有助鎖住秀髮水分同全面滋潤每根髮絲
讓秀髮不再蓬鬆易打結
秀髮每朝直順輕盈


泵出的洗髮乳閃閃的像珍珠光
是「直順亮澤精華」嗎?

洗濕個頭
我用上2 泵份量

加水就輕易捽出泡沬
氣味清爽



洗完有一種好fresh嘅感覺


之後在髮尾捲上修護潤髮



用 “捲上” 2字係因為我真係打圈捲上
這樣頭髮更易吸收潤髮乳的營養
潤髮就可以有足夠時間在頭髮上形成保護膜

潤髮乳不要塗錯位置喔
記得只需塗在髮絲
避開髮根位置

頭髮仲好滑手
一下就梳到落尾
滑到跌梳呀!



頭髮的BB毛一下子就貼服了
頭髮不再蓬鬆打結


自然乾都好似用左風筒吹直咁


要每朝頭髮直順輕盈
只需一個step咋!


HK$ 59.9 / 700ml
銷售點:萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、莎莎、卓悅、華潤、各大超市及藥房有售


產品及產品資料由DOVE提供

沒有留言:

張貼留言