2014年9月11日 星期四

食月餅無有怕。有Charming Enzyme溶脂溶腩。

各位食左幾多月餅同應節食品呢?
想食但又怕肥?
有「Charming Enzyme溶腩酵素」
幫你Cut食量、Cut油脂、Cut宿便
溶走巨腩
過完中秋仲Fit過之前




























真係好好飲呀
以前以為代餐先會有好味嘅感覺
依家溶腩酵素都可以做到咁好飲
對我黎講真係一件喜訊呀!

熒光色包裝好顯眼
一盒有15

細看之下原來成份真係好更然
成份為梅子、奇異果、仙人掌extract、藤黃果extract等等


本身減左好耐都仲有少少肚腩

最開心係可以唔同水溝
因為以我嘅經驗
沖劑比我嘅感覺都有少少怪味

可以用自己喜歡嘅飲料
抗拒嘅感覺就大大減少了
(其實就咁用水沖都幾好味架)

獨立包裝真係好方便
一日都係飲一次
但我都會係午餐時間飲

感覺將arm arm食完嘅野溶晒
而且可以加強皮膚代謝
真係一舉兩得


我沖落提子汁到
真係好好味
乳酪味又唔會太重
好有驚喜


夏天飲最正
因為唔需要用熱水都溶到酵素粉

除左提子汁
我仲用左蜜糖去仲
味道就無果汁咁夾了

如果用有氣礦泉水都一沖
都好好飲架
變左有氣嘅果汁


輕輕鬆鬆減肥
唔會飲完個肚痛到要跑去洗手間
因為我無刻意減少食量
所以一直都仲有小小肚腩

食左一盒就成功令肚皮回復扁平
依家中秋食幾多月餅都唔怕啦
溶晒月餅嘅油脂
阻礙蓮容轉換為脂肪
係咪值得一試先!



依家卓悅「Charming Enzyme溶腩酵素」仲做梗優惠
$399/2盒,平均$199.5/盒,好抵呀!



mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「此乃個人分享」

沒有留言:

張貼留言