2014年9月15日 星期一

現代女性無瑕脫毛新體驗。Philips Lumea IPL SC2006

現代女性對自己要求甚高
又點可以比外人見到自己有瑕疵呢?
傳統予剃毛刀、脫毛蠟都無可能令我地永久負除去毛髮
無時間專登去脫毛的你
一定要考慮一下用Philips Lumea IPL彩光脫毛器 SC2006 (重溫介紹)


我試完之後
真心推介左比身邊嘅朋友
我最buy佢無線設計唔洗受制於電線長度
只要充好電就可以身體任何一部份進行彩光脆脫毛

只需以90度直角係肌膚上面輕輕壓住
之後按下光鈕
Lumea IPL就會釋出閃光
只要一壓一按就能輕易打走毛髮

SC2006內置的高效能燈泡可發出14萬次閃光
足以夠你連續使用5 (相等於200次全身脫毛)

Lumea IPL5段不同的彩光強度來提供約370次閃光
1為最溫和光度
5為最強光

一般亞洲人只通常用第4
我第一次用當然試低一度啦...

以溫和IPL (Intense Pulsed Light) 脈衝光透過熱力深入毛髮根部
令毛囊處於休眠狀態
毛髮會自然脫落而且可以防止再生

Lumea IPL真係好安全
出光口的安全感應系統
真係一定要你四周壓到皮膚先可以出光

當安全環完全緊貼肌膚及綠色「就諸顯示燈」就會亮起
依個時間先可以按制打出閃光架!

原本你可以一條條見到我D手毛
需然唔係多
但好長令人錯覺以為好多囉!!!!

我先用剃刀剃一下令毛髮無咁長
如果唔係就會有好大燶味了


每打一下都會有一下光
但放心光是不會外射的因為出口有安全感應系統
真係要你四周壓到皮膚先可以出光架


15天後真係要我圈住你先會見到我再生出的毛髮呀

由於Lumea IPL對皮膚溫和
2星期可以使用一次
4-5次通常已有明顯的脫毛效果


我第2次打完已經又白好滑手了


彩光脫毛小tips:
1. 當為腋下位置進行脫毛時記得確實沒有使用止汗劑
2. 5段光強度適合不同膚色及髮色組合, 另外亦可按照使用部位的肌膚敏感度來作選擇, 例如小腿部位可採用較強燈光, 面、腋下及比堅尼位則可選較弱燈光了


Philip Lumea IPL 彩光脫毛器
HK$4,698 (SC2006) ; HK$3,998 (SC2004)
各大百貨公司及電器店有售


mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  


「產品由品牌提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言