2015年6月8日 星期一

淘寶、G Market 、Instragam定 Zalora 好呢?

氣溫已經上升到24
又是時候入手買入夏季衫了

Online shopping已經成了OL的習慣了
但你們又喜歡從那裡入貨呢?

我想大家一定有某幾家是淘寶入貨必選的店舖啦
但我地上網買嘢
真係要用好多時間去搵
好似淘寶咁
一件貨已經有好多不同價錢
除了quality
發貨快都係我要求之一

近來淘寶發貨有點遲
可能是因為海關驗貨嚴謹了吧!

你買一件貨真係好想好想佢快D到手架嘛!
所以我決定去其他地方入貨了

G Market Zalora網購過的你
又有什麼感覺呢?

我本人就真係覺得Zalora的版面設計比 G Market 好得多了
起碼分類易搵






可以從不同方面去搜尋自己想要的類型

G Market就真係令到我自己眼花了

雖然是有中文字但有些網頁還用韓文的
而且一個版面原來賣緊幾款衫
像淘寶一樣需要較多時間找到心頭好
而且很多時都是free size
好賣過以為韓國的不會像淘寶的縮水
可惜都係會縮架
大失所望

Instagram的小店很多

大部份都是韓國日本入口的
正是我柸茶
通常都比在淘寶、G Market Zalora 貴一點

Zalora 就比較貼近香港人的口味
有不少品牌都是香港人認識的
例如LOEY, CRUCIANI C, Ms Chic 等等




網頁運作比較易
而且不會像淘寶一樣有十多間小店買同一樣東西要你去格價
而且大多數衣服鞋襪都有size選擇
所以通常在吃飯的一個小時就能完成一次購物

而價錢方面
都是出現港幣的

你不需要去入錢去計算匯率
而且買夠一定金額仲會免運費

所以Zalora成了我最近的新竉了!

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言