2015年7月13日 星期一

飲勝….未必要去酒吧嘅!

同朋友一齊去生力啤酒節
睇埋香港龍舟嘉年華
一樣飲到盡興!

生力wild Day Out就有去過
生力啤酒節就第一次參與啦


2015735日(星期五至日)一連舉辦了三日
係入場免費架!


嘉年華係附近的尖咀東市政局百週年紀念花園舉行
其實好近我屋企

下午去仲可以睇埋個龍舟比賽

睇到我熱血沸騰
立即去買番柸生力啤酒先

一大杯都只係$35

不停向「尖沙咀鐘樓那邊行
原來有好多小朋友都可以玩到攤位

有大大條吹氣龍舟⋯⋯so cuite
窩出來的摩天輪⋯⋯好受小朋友歡迎架

再行多幾步

就係彩繪手畫
D小女孩就特別like啦
而我⋯⋯就去左貼印水紙
幾得意呀!

過條橋去尖東噴水池個邊
就係的今日重點啦

依度就係同親朋好友開懷暢飲嘅好地方

美女模特兒合照


免費3D拍照區
主題係生力啤誕生一百二十五週年
有好懷舊嘅香港大街小巷氣氛
舊式霓虹燈招牌及傳統士多店情景
背後配以青馬大橋及天壇大佛等現代香港地標
如置身不同年代的香港


場內更有舞台
每天都邀請不同歌手樂隊來表演, 包括:
S.H.E.EllaRubberBandLMFSupper Moment、岑寧兒  糖妹


我下午去到

是本地樂隊 雞蛋蒸肉餅
之後就是我最其待的LMF了
我睇得忘形
表演歌手唱出跨年代金曲懷緬當年情
香港人的集體回憶呀!


Woooooo..力的表現呀
玩的身型都有番咁上下
有D似消防員身型lor
要打爆燈真係好難架


下年要再來喔!


此乃個人分享

沒有留言:

張貼留言