2017年6月5日 星期一

滾下滾下。火薈中日火鍋

邊個話夏天唔打邊爐架
一大班人滾下滾下
慢慢食慢慢吹
講下公司D奇怪人奇怪事
爽呀!

打邊爐除左湯底重要
個醬都好緊要架

好少見嘅炸洋蔥
佢可以帶出鮮味架


胡椒豬肚雞鍋
又有豬肚又有雞
所以我覺得掋叫


足料唔在講
雞有半隻份量仲帶有酒味
我覺得好食因為好滑同埋食落好有酒香
胡椒湯味濃但不太辣口


先黎一碗湯吧!


最先上場嘅鮮製手打墨魚丸
好彈仲有墨魚粒
真材實料架


餃就簡左雙拼
雲吞、白菜餃、韭菜餃
需然三款都想食
但唔想太多菜所以最後揀咗雲吞及韭菜餃
新鮮包嘅因為D皮冇雪到一舊舊

而隔離個個烏冬
我真心覺得貴
因為$30+ 只係得依度小小
真係一人份量囉!


台灣一口腸就比較普通
其實同平時係街食到嘅係一樣
但總好過芝士腸及廚師腸


響鈴熱辣辣
真係比到我驚喜
完全唔係淋左或者係街市貨
所以好快我地就食哂
可能因為熱嘅關係
響鈴一D都唔油


好戲在後頭
食肉獸嘅肉類終於上場了
日式極品黑豚肉
似一田貴價日本黑豚肉
帶點爽口


最後就是我大愛的本地手切肥牛
鮮紅色嘅肥牛上雪花分佈平均
雖然未到入口即溶的地步

肉嫩多汁牛肉味濃

雖然位置喺地圖上面睇較為偏僻
但其實都係喺太子地鐵站行5分鐘左右

而餐廳入面就算唔坐卡位地方都好寛闊

味道 ***
環境 ****
服務***
衛生****
抵食***

火薈中日火鍋
太子花園街239號嘉慶苑1 (港鐵太子站 A 出口, 步行約4分鐘)
Tel: 2338 7886

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言