2015年1月27日 星期二

極速瘦手臂及肚腩。2星期減2吋之2B Into Arm & Body

冬天往往係我的致命季節
因為以為有大褸就可以唔理肥肉橫生
有follow我instragram都知我真係每日都可以食到一柸雪榚
仲周圍係咁食食食!

食個時真係好開心架
但依家見到自己比夏天肥左5吋 (由25去到30)
真係眼都突呀!!!!!

5吋WOR.... 唔係5CM 呀!!!  天呀!!!!

唔可以再懶散了
好快又到夏天了
到時真係瘦唔切比人笑啦!


一收到2B Alternative我就急忙試用了



先來看一下我的肥肉吧! (手臂都有成10.5吋呀)

2B Alternative的好處是以重點針對方式
徹底解決身體的不同問題
這就是分開上身及下身的好處了


市面上的產品大多以全效為主
一枝過的產品有時可能未能針對問題所在
導致效果一般

其實腰部的脂肪、面上咀嚼肌、腿上肌肉、水腫等不同問題
絕不可能只用一支全效產品就能解決

2B Alternative的升級牌就致力以最新技術、最新元素
研發出適合不同人仕使用的最新產品
升級版系列盒上已貼上2Base雷射貼
唔怕有假冒

我會於晚上洗澡後立即塗上
因為我覺得這個時候最吸收



約一個一蚊銀份量
由下向上推

再打圈按摩3分鐘至完全吸收

燒脂過程會產生熱力
(越多脂肪釋出熱能會越熱
記得用量慢慢加上去唔好一次過貪心用太多丫

透過水導入技術
將深層燃脂精華由毛孔帶入脂肪底層
塗不夠一分鐘就有一點桔桔㾗痕的感覺
原來產品正在以0.05mm微細技術將專業瘦肚腩byebye肉配方滲入脂肪層
十五分鐘後熱力就由皮膚底層滲出

話就話一個療程要用3盒
但我用了2星期

手臂byebyefirm左仲細左半吋

而肚腩幼左2吋丫 (由30返返去28吋)
如果用3盒就真係堅瘦了!

HK$298 / 100ml
http://www.2blife.com


mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「產品由theZtyle提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言