2018年9月20日 星期四

內外收緊。草姬調經緊緻寶

收緊
你會覺得女人緊緻D
面啦、體態啦、buy buy肉啦
所有都要鬆弛再收緊

但年大了
除了肌肉鬆弛外
Body內部都有鬆弛的肌肉
不要忽略呀

生過小孩嘅女性就知我講咩啦
陰肌係會鬆弛嘅

芳間有收陰療程
但試問你又會唔會唔怕尬去做呢?

我身邊生過小孩嘅朋友都話唔敢做
但就好懊惱骨盆腔底肌肉嘅鬆弛問題

於是我就介紹地食草調經緊緻寶

我食既原因 覺得自己面色有黃氣
落妝後的膚色很差
皮膚開始無咁有彈性
女性月經時
又因血氣不好而覺得頭痛
而且週期不準
所以就開始試草調經緊緻寶當作補充品


主要成分包括: 薑黃、兒茶素、石榴、山奈、杜仲、石榴皮、卵磷脂
每瓶60粒膠囊




想收緊肌肉或紓緩更年期
可早晚各服3粒(共6粒)
 3個月為1個療程
完成後可每日3粒作保健作用


想調經活血抗氧化
只需每天3


我當然是後者啦
每天服3
吃了一個月
經期自然來
而且沒有了月經帶來的不適問題

睡眠質素好了
血色及頭暈也恍似消失了
感覺非常良好
從回20幾歳的M到感
抗氧去黃氣

M come也可面色紅潤
不被人察覺

補充品我都建議空腹服用
D吸收嘛
膠囊包著所有中藥
不怕苦澀
比吃中藥調理容易得多

對更年期女士也有幫助
收緊陰肌改善失禁問題
開架價格可以給娘親試試呢!


銷售點:
萬寧
ZINOMALL購物網:https://www.zinomall.com/product-detail.php?product_id=413



此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言