2015年2月11日 星期三

不知不覺瘦起來。Body Reshape


從 來都是包包面的我
終於改變了面型


一直都是下圖的包面

高高子和瓜子面係人都想有啦
當鼻子高了


係時候改善面型了

注射了Restylane於鼻樑之後我就再做了dyspot改善面型
目的當然係想可拉近雙眼距離和拉長臉型啦
一個高鼻子如果襯上圓面也有點過份吧!

Body Reshape 的醫美吸引

不用削骨抽脂
只要幾口針孔就可以瘦起面來
確實心動

你可能會

點解要選Dysport而唔用Botox?

Dysport分子比Botox
用於大範圍既嘅肉較有效
我一向包包面而且咀嚼肌又大
如果兩者同樣是肉毒桿菌素A
又同樣有FDACE認可
我當然用對我最好最有效的一種啦!


打之前一定要認明正廠正貨
這個姑娘必定會給你看看盒子的

Dysport有點不像Botox
因為打Botox時很多時會是一邊咬緊牙齒
一邊谷出咀嚼肌比醫生落針
Dysport就不用了
醫生於注射前Mark好位置
先讓客人安心
而且還大大減少了谷出肌肉注射的那份痛楚

卸妝後就可注射

躺在這椅子後姑娘給我敷一敷冰

Dysport瘦面療程就開始
注射近腮位的肌肉就有D
可能是因為Dysport有一點點麻醉藥吧!
醫生落針超準完全唔覺得痛


注射完只留下3個小孔
打完Dysport並不會被發覺
因為要4星期先會睇到最佳效果架


一星期後
全無面腫過的我返而明顯瘦左
坊間有的會為了降低成本而溝鹽水
效果就會因此來得慢了
Body Reshape 好明顯就用足料啦


一個月後咀嚼肌細左好多
可能你不會太覺眼
但一影相你道會發現整體輪廓出晒

無傷口又瘦到面
我真係幾鐘意Dysport整型術

經過醫生review後
咬肌已經解決了
但如果想達到更好效果
就要做埋線了
因為我除了咬肌導致你包包面外
脂肪也不少呢!!

依家我仲15、16

仲考慮緊做唔做呀!

https://zh-tw.facebook.com/body.reshape.hk
http://www.body-reshape.com/


mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

產品試用由Body Reshape邀請。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言