2014年5月6日 星期二

將美容院搬回家

暗瘡粉刺真係好困擾我
Keep左好耐嘅肌膚
原來無咁多印無啦
去一次Disneyland就燬於一旦
好氣餒呀



















去完Disneyland之後
唔知係唔係太熱令毛孔塞左
一返到屋企落左妝
就忍唔住KO d粉刺了

可能因為比產品公司睇到我個排d相多左紅印
就送左呢套BIO~C~ZIWI 冰川控油系列比我去急救



BIO~C~ZIWI 嘅產品平日係櫃台好少見
因為係屬於美容院專用嘅產品
你同我都應用好少聽到佢個名


今次試用BIO~C~ZIWI 冰川控油系列的:
·       冰川藥療消炎水
·       火山泥戰豆暗瘡面膜
·       溫泉凝活水珠霜

系列結合補濕元素、茶氨酸及仕新控油複合物Phycosaccharide的力量
為肌膚從皮脂線開始
改善油脂分秘問題
同時有保濕功效
做到控油而不乾


BIO~C~ZIWI 每件產品都有生產同有效日期

我右邊面油脂分秘比較多
所以通常暗瘡粉刺都會集中係右邊
加上自己本身皮膚較乾
一乾就出油
所以好易出暗瘡.. ..

我自己針清完之後
塊面就變成咁了

我用冰川藥療消炎水去敷左針清嘅位置


幫針清暗瘡粉刺位置消炎及加快傷口復合
(但原來產品亦都可以令未熟嘅暗瘡加追成熟)


成份包括水、薄荷醇、尿囊素、茶樹油、金縷梅提取物、紅沒藥醇、泛醇、濃膽博減輕粉及Phycosaccharide


冰川藥療消炎水下面有好多沈澱消炎藥粉
記得一定要搖均先好用呀


準備好棉花
之後噴落棉花度
(我覺得個噴咀可以改善一下, 因為佢好似噴就四散咁)

右邊面太多粒多
所以過用一大片棉花敷
敷大約15分鐘到啦

消炎真係好Work
敷完好似退左好好紅印

而且好似有一片消炎藥粉薄薄咁cover係面上

我係用完冰川藥療消炎水之後用效果更好
塗上適量的面膜於暗瘡及初起發炎嘅位置
(因為我感覺塊面爛了.. 所以我成塊面敷)
15-20分鐘
然後清洗


之後就用上法國詩華BIO-C-ZIWI 火山泥戰豆面
稱得上火山泥當然就有個種成分啦

主要成份包括火山泥、海藻提取物、海底泥提取物
是我平日少用的成分喔!



用後塊面好爽
而洗嘅時侯好似有一d磨少砂嘅感覺
但就有少少乾同緊
我真心建議一定要多保濕
(每星期我只會用1-2)

15分鐘完全能挽救暗瘡皮膚
火山泥像會吸走暗瘡似的
用完剛清走的暗瘡粉剌紅腫消失了很多


過多的油份及毛孔內的污垢都被吸引到面膜上
毛孔是細了一點
但最驚訝是它的消炎殺菌功效
平時要瞓醒先消腫
而家一敷完就好左好多啦

聽說水楊酸可以將沉積嘅死皮脫落
如果keep住用就可以防止油脂污垢積聚啦



依個泥漿面膜比芳間個d薄身

到左15分鐘個面膜乾到有少少裂紋
不過雖然我覺得幾好用
但就真係乾左少少啦
用完佢之後一定要用番保濕面膜

或者用埋 溫泉凝活水珠霜

主要成分包含藻類透明質酸、蘆薈尿囊素、荷荷巴深海鯊魚烯油

叫得水珠霜  我心想是透明感重些而且推開後會見到一點點水珠的
但泵出後見到是cream狀的


好滑的質地
輕輕一推就就散發出很水的感覺


因為塊面有少許乾我就立即塗上面啦
肌膚有一層鎖水薄膜
滲透力極強
立即提昇肌膚的含水量
無香味又無油份
聽說有效保濕達12小時
而且研究指出海藻含有一種成分可控制油脂分泌及抗敏暗瘡及黑頭可以減少六成之多
我一覺醒來塊面真係無唔出油
仲係好爽架

我連續用了一星期
因為上次去完Disneyland皮膚真係差左好多
成個復活節假我每晚都消炎



真係比我想像中快去印
而且真係無再出粉刺同暗瘡

成個系列整體都唔錯
呢個牌子係美容院專用架
真係又好用又抵用呀!



Blogspot / TheZtyle /BeautyExchange / She.com / iTrail / Elle / Salad /
mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /

Email: cathykinghk@yahoo.com


「產品由Wing Fung International Holdings Limited 提供。此乃個人用後感」

沒有留言:

張貼留言