2015年3月9日 星期一

除左外在美,做女人要懂得撒嬌?

情人節前參加了一個event
教我地女仔點樣準備好自己去迎接情人節

EventDONNABEL舉行



中環店專為女性提供高端及整合健康美妍服務

主張由內而外綻放女性的真美
這間就是尊為女性而試的療程手術室了

DONNABEL有好多熱賣療程
想瘦面都有2個比你簡
穴位按摩天然V (HK$980)
以全天然淋巴穴位按摩加速面部微循環
達致天然V面效果



我都試左呀
真係按到想瞓著
耳燭香薰排走毒素
做左面尖又美白
不過成個Treatment都係最主打個按摩
(包括深層清潔面部、去角質煥膚,讓
肌膚更好地吸收後續的營養。然後以耳燭香薰作人手淋巴穴位按摩,火速排毒去水腫,最後敷上美白保濕面膜)
HIFU少女時代韓式V面療程  (HK$38,000)
全新一代Doublo 無創超聲波拉皮
採用無創複合拉皮技術
是韓國醫學美容的最新歷程(媲美傳統拉皮手術)
有效改善包包面及鬆弛問題
無需真正開刀、不造成出血、無傷口無疤痕、無輻射、無副作用
所以坊間又稱它為「超聲刀」
利用到醫學界多年技術 [HIFU 聚焦超聲波]
深入皮膚4.5mm SMAS
拉緊提升從而達到有效的肋膜懸吊拉皮效果


唔想用錢都想瘦到面
DONNABEL職員亦場示教了3 sets V面按摩方法
可以係公司都做到
主要都係通下面部淋巴,排走多餘水分,達到v面既效果! 

有靚樣做唔識做一個好情人都係無用架!

Love decodeInstant, Cent, Louis幫曉左我地點樣維繫感情
未拍拖的你首先當場要吸引男性啦
太獨立、太依賴、太聰明原來都無人愛架
男人喜歡愛撒嬌的女人
原來太叻反而會令他們有壓力
有時候要扮蠢 (當然唔係真蠢啦)
而撒嬌就要適可而止了
over左就太誇張不自然了
你好叻呀”… “點解嘅d字眼有時真係唔可以唔講幾句架!!

唔好咩都自己做晒
比如話用電腦有時要扮唔識
買野要問下佢地意見
講多d讚美嘅說話
咁關係就會好架啦!
記住忍一時風平浪靜、退一步海闊天空呀!

女人唔識煮嘢食都要識整下COCKTAIL
但有時女仔唔識飲酒或者飲完酒真係好易會有宿醉
唔想第2日辛辛苦苦咁爬起身
就要試下用NOHOCOCKTAIL


我開頭都覺得真係好難架
但睇完DEMO原來真係好易wor
怕羞Bartender 為我地介紹了3款飲品
Cranberry, Orange, Lemon

我最Like Lemon的那一款
只要加少少vodka、新鮮的lemon汁及NOHO!
就可以整到啦
真係易到不得之了


NOHO防宿醉飲料本身有一點點薑味
可以單飲或自製COCKTAIL

我試過加入有氣礦泉水都ok好飲架
最重要係低卡低糖飲左都唔怕肥呀!

NONO Gold

DONNABEL醫學美妍健康管理中心
地址:香港皇后大道中16-18 號新世界大廈2 21 樓全層
電話:+852 3976 9600
「活動由品牌提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言