2015年3月31日 星期二

為父母的牙齒著想。Oral-B 3D旋轉震動系列 Platinum White P7000 電動牙刷

父母年紀大左
周不時都聽到佢話身邊 「呀邊個邊個」都去左種牙
跟住有意無意就係度講要幾萬蚊一隻
又話要儲定D錢去種牙
因為如果全部牙都要種.. 閒閒地都要幾十萬架
(大哭) 尊登講比我聽 係咪想我都資助一下呢!!!!!

我心諗
如果真係怕種牙變成事實
點解唔依家好好對待自己D牙齒呢?

自從小學用過電動牙刷之後
用左幾年壞左呀媽就無買比我了
父母依D對話突然再令我重視返保護牙齒健康依個問題
我都唔想我第時要用咁多錢重修自己D牙齒呀!

所以我開始睇下不同品牌嘅電動牙刷
記得以前真係一枝電動牙刷加多個刷頭就一set
依家都唔好左好多了

我睇左好耐
終於比我鎖定目標


就係德國品牌BraunOral-B合作嘅《超智能牙刷P7000 Platinum White
(search嘅時候有幸比我發現有試用申請 正呀..wakakaka)


我鎖定超智能牙刷P7000 Platinum White原因有幾個
1)     夠型夠品味:刷牙都變得好高科技
2)     全世界首支有藍牙電動牙刷:可以透過專用手電App,記錄你每次刷牙的力度及時間,而且同時做埋即時潔齒指導
3)     P7000嘅轉速可以媲美賽車引擎,達每分鐘48,800次轉動
4)  keep住擁有經典 3D 擺動 (oscillating)-旋轉 (rotating)-脈動 (pulsating) 技術

如果你刷牙時重手咗
流線形設計的牙刷機身會即時著紅燈提你唔好太大力

而附設的小鐘更會顯示一個【喊樣】

老實說
相機連上手機、電視連上手機是最正常不過的事
但怎樣也不會想到這個時代連刷牙也要連上手機吧!


打開盒子
Um..... 這麼多的配件... 看似複雜
(P7000 機身、6 個刷頭、充電座、導航器、充電攜行袋、刷頭收納盒、外出攜帶隨身盒)

刷頭附有不同顏色的圈圈令你更易分類

平日可以把刷頭固定在Stand
如果真係有需要帶出街 (比如話係出trip)
就可以放在外出攜帶用的隨身盒內
入面可以放牙刷機身及2枝刷頭

剛開完箱
要充夠24 小時才能充滿「三格電」
而官方數據顯示用2分鐘要充40 分鐘架

每次先簡好刷頭

5款可以定下每天一款啦!
·       FlossAction智能刷頭 - 結合了纖薄柔韌的刷毛,能更加深入清潔牙縫,帶給你使用牙線般的潔淨感覺
·       Oral-B ProWhite專業亮白刷頭 - 獨有的亮白拋光杯設計, 能助你自然美白牙齒
·       3D White
·       Oral-B Sensitive - 特軟圓頭刷毛,敏感牙齒/牙肉專用
·       CrossAction


如果唔想用手機可以用附送的導航器
一樣可以幫你計時、選擇6種刷牙模式 (每日清潔、深層清潔、敏感、亮白、按摩、舌苔清潔)  提示你用的力度架



刷頭每天也可有不同的mix & match

平日我比較喜歡用超軟毛刷頭配輕柔清潔模式
因為對敏感牙齒好呵護架
而每星期我會做一次美白牙齒
潔白刷頭配自然潔白模式
有效清潔牙齒表面黃班同黑垢
我深信不久的將來我就可以「露齒笑」了


但我當然想全面d
記錄埋我每次刷牙的數據啦
(開頭要拎個電話入去一齊刷牙真係好怕會弄濕個電話呀)
但用用下知道計時的重要性
因為我有時真係會求奇刷架
官網建議最好刷2分鐘或以上


而導航器會分右上、右下、左下、左上
順時針提示我地每邊要刷30
順利完成你就會得到一個「哈哈笑」了

刷牙放部手機係度計時開頭有點不慣
(好怕手機會弄濕喔!)



看到官網介紹為「跑車般的流線形造型、加速之快超越賽車引擎」
透過每分鐘48,800 次轉動的超高速潔齒技術
16 度交叉刷毛」刷頭設計能去除最高達 4 倍牙齦線上的牙菌膜

流線形的防滑手感很實在
細心地有亮燈提示的設計確實一讚


而刷頭用了圓形設計可以更貼合牙齒形狀

安裝《Oral-B App》之後再開埋電話藍牙
就可以同App嘅導航連接

一開始用這電動牙刷我常常看到紅色顯示燈亮著
「喊樣」周不時會出現架
這證明我平日用普通牙刷可能已經用力過度傷害了牙齒及牙肉了

我選了一個「每日清潔」模式來介紹一下啦!

一般刷牙需要兩分鐘

我特別配用Oral-B 3D White LUXE 特濃M-i-C-A 鑽亮拋光 牙膏
可以加強美白效果

而且牙膏粉紅色加上珍珠光粉
好易起泡而且D泡好幼滑架



要得到笑臉及5顆星就要刷超過2分鐘達到接近深層清潔效果了

其實《Oral-B App》點樣收集我嘅數據呢?
就是透過3D 震動旋轉技術
透過牙刷的啟動聲音來辨識我係咪刷緊牙

跟導航器與牙刷的連結一樣簡單
只要手機開了藍牙與 App
除了首次配對比較用多點時間外
之後都能很快地連上

剛開始用我真的覺得2分鐘過得很慢
原來我一直刷牙刷得咁求其
有了這個導航器真的改變了我一向對刷牙的壞習慣
因為它可以為我記錄我每天刷牙的資料

不過很多人應該會覺得既然有了導航器
那手機的存在會否並沒有太多必要性呢?

本來我對覺得用導航器比較方便
直至有一天發現手機會有一些通知
(就是一些為牙齒清潔的Schedule)
如果真的想為了自己的牙齒健康著想
你應該不會不跟著做吧!


我什至覺得
這套電動牙刷送給母親作為母親節禮物是極好選擇
因為有了良好的刷牙習慣
牙齒健康了就不需要再怕要植牙啦!

亦都出左黑色版架
咁父親節大家都識做啦!
父母一set情侶牙刷... Yeah!!

https://oralbblackbraun.com/hk 
銷售點:各大電器零售商及百貨公司均有代售
 產品由 生活家 提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言