2015年8月29日 星期六

開心大發現。ADJUVANT Fog Sui 炭酸注氧活顏水 除了保濕仲 firm手臂呀!

最近天氣悶熱有時仲下雨
我又超大壓力的趕著溫書考試
真的無覺好瞓

女人成日Keep住補水
係我閉關溫書嘅時間
水都唔多飲到一口
Mark依個動作當然就無做啦

女性最為關注的皮膚問題第一位是「毛孔粗大」
其次為「色斑」及「乾 燥」

其實導致上述問題的主要成因是肌膚水分不足
所以我考完試後個個樣係堅樣衰架

膚色不均、無水份、細紋
你諗得出唔好嘅嘢都出晒黎

當皮膚長期處於乾燥狀態
就會削弱皮膚的天然防禦能力並變得脆弱、敏感

所以我由上個月開始用日本護膚品牌 ADJUVANT 「炭酸注氧活顔水」
係日本最熱賣炭酸
5秒售出一支
於短短 16 銷售突破 16 萬支
仲曾經一度係日本賣至斷市


勁到咁當然有原因啦
因為除了可以帶領 24 小時持久補濕
Office比冷氣抽乾噴又得
係街太熱水份流失噴又得
BA姐姐仲同我講日本個邊D人連身都噴埋
可以瘦埋身架

「炭酸注氧活顔水」和一般保濕液很有分別
一般保濕液的主要成分是普通水
會讓皮膚表面有「補濕」的感覺
但水分蒸發得很快
在蒸發過程中有機會把表皮上的水分一起帶走
令皮膚變得更乾燥


ADJUVANT「炭酸注氧活顔水」蘊含精製水及炭酸成分
增強活顔水的滲透力、 注氧力、以及其他功效
能持久地為肌膚解渴
是一枝會滲入肌底從深層補充水分的保濕液

「炭酸注氧活顔水」不但無添加日本厚生省公佈的 102 種致敏成分
〔包括人造色 素、人造香料、螢光漂白劑等有害成分〕
相反產品含有各種有效美容又對皮膚安全的成分
更結合精製水及炭酸美容概念
對皮膚無害
加上經過無菌處理及不含雜質
使用更加安心

「炭酸注氧活顔水」也蘊含日本近年流行的美容成分 CO2 (即炭酸)
能啟動肌底的血液循環
瞬間為皮膚細胞注氧
激活肌膚促進新陳代謝
回復緊緻淨白

「炭酸注氧活顔水」還有其他有效成分:
1. Repagermanium - 促進血液循環,調理皮膚狀態
2. Hydroxyethyl Urea - 渗透角質層中,紓緩乾燥,填補细紋
3. 低分子膠原蛋白 - 深入肌膚底層,增加彈性,明亮膚色
4. 黃龍膽根萃取物 - 具抗炎、抗老化功效
5. 低分子透明質酸 - 深層補濕,肌膚回復細緻嬌嫩,更富彈性
6. 棉子糖 - 蘊含半乳糖、果糖、葡萄糖,是天然補濕成分


我由上個月起就每天帶它出行
化妝後噴面最好


因為這個噴咀噴出的不會是水珠狀
而真係好似噴霧咁細密

BA教說用前記得唔好搖晃
直接打開噴下去就OK

對住面噴2個圈經已好保濕
無論任何天氣都可以隨時隨地幫肌膚補水充電

噴於手上更可減低乾燥感
原來真係可以瘦架

清楚一點啦
瘦不是脂肪減少的那種瘦呀
係緊緻提升了
我本來對我的手臂真的極氣餒
因為已經無方法令她變細點了
所以的聽BA
連續噴了3星期

奇蹟出現了
肉眼看我的手臂真的好像瘦了少許呢!

ADJUVANT 炭酸注氧活顏水
$350/120g 

售賣點:「ADJUVANT 肌の回復專門店」
尖沙咀彌敦道63iSQUARE國際廣場504號舖
詢電話: 2311 1322


mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com 

產品由品牌提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言