2015年8月6日 星期四

挑戰紙梳極限。Rejoice

頭髮一直都易斷
完全係因為我經常染髮
所以髮尾真係無營養到你唔信呀!

營養無左就係無左
唔會變番有架
咁可以點?

唔想剪左佢就唯有每日打理得好D

最困擾我就係髮尾打結
頭髮長易打結我明
但係我有時晚上洗頭早上瞓醒都打晒結
真係好煩呀!


我嘗試挑戰紙梳極限
睇下可唔可以一氣呵成梳到尾先!
Aiya…頭髮係中間位已結起來梳唔到了


我試了Rejoice人參滋養洗髮露及抗護油精華
適合深度受損髮質


Rejoice人參滋養洗髮露蘊含濃郁人參精華
針對頭髮乾枯脆弱
嚴重受損髮質
細緻呵護並充份滋養秀髮
令秀髮柔順易梳理


洗髮露米白色乳液狀
我以為會是人參味
但原來一點也沒有。。只是花香味


驚喜的是只需洗第一次已經好乾淨
而且好多泡

沖洗後不會有頭皮

之後用埋Rejoice抗護油精華
蘊含油精華與突破性雙重滋潤因子
針對髮質乾澀毛燥
深層滋潤髮根至髮尾
有效修護毛鱗片


像比較厚身的白色乳霜
用手在髮尾打圈
一分鐘就能體驗如salon級油護髮
髮絲變得順滑貼服


我連續用了7
再次嘗試挑戰紙梳極限
今次好順利一梳梳到尾

而且只係斷了一條頭髮
有好明顯嘅改善呀!

Rejoice人參滋養洗髮露$59.9 (1000ml )

抗護油精華 $59.9 (1000ml )



「產品由生活家提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言