2017年3月4日 星期六

皮膚記錄薄。ageLOC Me

上次介紹過NU Skin ageLOC Me智能護膚機
有人問我就算係方便但又點解好fit自己呢?


我上次提到個人化
就係因為NU Skin ageLOC Me智能護膚機 其實係根一個Apps
只要跟自己嘅皮膚狀況揀幾揀
就可以即時配搭到一套完全啱自己用嘅配方
今次我就想同大家介紹 Apps
套自己專屬嘅護膚品

智能護膚機入面 3支精華/夜霜有 2000幾個組合
點先簡到適合自己?
只要裝個 Apps 20條問題
就可以訂到啱自己的組合

跟機會附送的那 set 精華/夜霜
需然未必完全啱自己
不過唔怕
我依家就同大家一齊試下個Apps
今次根機的那些精華及日夜霜都好啱冬天用
但一個月都好快過
所以我都快快用個Apps 試試啦


好多時skin test都要出去專櫃先做到
依家NU SkinApps就方便啦
自己用手機係屋企就可以做到


只要係Apps 入面入返一個人資料
因應自己皮膚狀態/喜好答20條問題
就可以訂到啱自己的組合

好多人會覺得自己會唔會唔夠專業去答個D問題架?
其實問題有圖
而且個人喜好佢仲會有提示你有D咩係壞習慣


最好係個Apps除左可以記底自已嘅野
你一個專屬代碼
仲可以直接落單
唔洗專登出去買咁方便

就係咁每個月記錄一次自已皮膚狀況
NU Skin Apps 入面個database 就會幫你分析
透過 ageLOCME 科技平台
根據之前果你訂的護膚品微調一下
保證每次訂的產品都適合你當時的皮膚狀態
D未就係Tailor Made


ageLOC Me智能護膚機成個配套就好似皮膚記錄薄咁
monitor住你面上所發生的事
隨住皮膚在不同天氣地區下去選擇
所有野自己話事

無藉口做懶女人啦

ageLOC Me新智我組合 (HK$6,860)

Email: cathykinghk@yahoo.com


「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言