2017年3月4日 星期六

街上偶遇突約飯局。Candies Foodies

一個星期的第一個工作日真係好無mood
所以星期一真係好少約人食飯
今日本來只係去尖沙咀買D
行行下遇到好朋友
佢地話好肚餓不如一齊食飯
我都未答就拉埋我去Lu


入到去第一眼就見到Candies Bar
只要like 佢地facebook就可以隨意夾

其實餐廳環境都幾好
好啱一大班朋友吹水

打開餐牌
有好多好多晚餐選擇
我地4個人就食左個晚餐2個小食


蜜糖豬仔脾
味道不錯
焗完都仲有肉汁唔會好Dry
落左蜜糖有小小脆口


田螺多士
如果這個多士是脆口而且田螺熱一點會比更好


螺肉雜菇ANGEL HAIR
天使麵煮得過火了小許
螺肉唔會話得幾粒
味道OK


忌廉雞&煙肉長通粉
這個比天使麵好吃
長通粉煮得軟硬適中
忌廉汁其實有點像卡邦里亞


安格斯肉眼
全晚最貴所以份量也較大
需然無問我地要幾多成熟但都唔會煮得太煮
我估5成啦
肉眼味道已經足夠完全唔洗點燒汁
配菜OK.. 不過茄子就比較油


特色辣肉腸PIZZA
比一般吃到的薄pizza更薄
可以卷起來吃
幾特別

飲品選了以下杯Candies  & Sunshine
Candies: 水蜜桃 + 士多啤梨 + 黑加侖子 + 蘋果汁 + 7 UP
Sunshine: 青蘋果 + 菠蘿 +士多啤梨 + 香橙 + 芒果
我就覺得Candies 好飲D.. 因為Sunshine比較似橙汁
Candies 4種水果好match 黑加侖子味比較出

不過餐廳無 toilet 就有小小唔方便了!

Candies Foodies
地址: 尖沙咀樂道36-50號華源大廈1B-2B閣樓
電話: 2563 3332

味道 ***
環境 ***
服務****
衛生***
抵食***

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言