2017年3月22日 星期三

浜燒初體驗。秋田浜燒食堂

第一次食浜燒

以為一路燒慢慢食而且係海鮮唔會飽死啦
原來可以咁飽架

環境好有日本漁市場感覺
我被安排坐係出面面覺就更加正啦


桌上一早放好調味鼓油與浜燒爐具
一心諗住食套餐因為比單點更抵食
$468北海道套餐及$768札幌套餐周旋左好耐
(其實只係差左一隻龍蝦)
最後就選左$468北海道套餐再加左剌身及魚干

套餐有頭盤,浜燒燒物,飯或烏冬主食及甜品

仲有得玩一手赤蝦遊戲 (likeshare facebook page就有得玩啦)
食客從竹籃上擒取赤蝦
一隻手拎到幾就比幾多你
仲可以比食客選燒蝦定剌身
睇個餐牌赤蝦四只要HK$78
我朋友一手擒到8隻真係好開心呀

浜燒食物有專人侍候
先食燒赤蝦
冰鮮蝦始終係差少少
係無咁彈牙


華美燻雞刺身沙律
雞刺身以為會好嘔心好難入口
原來口感似剌身魚
再細問之下原來雞刺身唔係生架
烟燻製過嘅

清酒昆布大蜆煮
清酒湯味好香而且唔苦
大蜆味道非常清甜
所以我食完都飲左一半


松盛盒刺身拼盤
有三文魚、油甘魚、北海道凡立貝及生蠔
松盛盒同剛擒到的2隻赤蝦一齊上
赤蝦刺身比燒煮好食
生蠔伴上酸汁調味
係好食嘅不過浜燒原來仲好食呀


浜燒食物一盆送上
先是大阪爆汁辛辣腸
大阪腸腸唔知點解係好食過美國腸架wor
有別於一般腸係比較多肉汁
而且皮脆味道微辣


兵庫縣活播磨牡蠣
生蠔燒到半熟之後用火再燒
朋友喜愛生𤐶
外脆內軟半生熟的感覺
比刺身的感覺更好


北海道帆立貝燒至六七成熟
而青森殘酷網鮑燒的時候還不停擺動
燒到半熟時大廚會先拿入厨房清理內臟
之後再拿出來加上清酒及香草牛油
北海道帆立貝上留下精華清酒湯
我一口氣把它喝下

帆立貝與及帶子裙邊
沒有加入太多調味  吃得出新鮮


鮑魚切粒再燒
彈牙爽口有種想encore


蟹味噌甲羅燒這三高食物
蟹膏加入蟹籽、蟹肉及鵪鶉蛋
再用匙羹配上日式威化餅
我吃掉了三分二完全停不了口

蟹膏入口甘香
加入蟹籽口感十足


Um... 
半隻九洲松葉蟹現在才出場好似來得太遲
因為已經太飽了
蟹鉗都已經開了半殼


最後一味浜燒是黑松露茸野菌
飽得我差點忘記了還有它的存在
一打開野菌包黑松露香味已經跑出

京都鮭魚茶漬飯及鯛汁野菜烏冬
幸好是輕量版

咸味熱綠茶及脆米配鮭魚脆口非常
鯛汁野菜烏冬的魚湯奶白色
我朋友極喜歡所以連湯完全消滅了

最後以日本哈蜜瓜作整晚總結

服務員服務極級好

跟我們特別好傾有有笑

味道 *****
環境 ****
服務*****
衛生****
抵食****

秋田浜燒食堂
地址:尖沙咀諾士佛臺15號2樓
電話:2316 2288

Email: cathykinghk@yahoo.com

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言