2013年10月16日 星期三

Melvita令皮膚飲飽水



she.com x Telford Plaza 的活動我都係第一次參與

分享會好開揚   真係真心想同大眾分享架



event主題係有機護膚大法

整張枱放滿了各款Melvita有機產品

各款產品有不同成份

可以針對不同天氣不同肌膚需要而選擇

全部都係Melvita最好賣的




event主題係有機

當然我地要學懂分辨何為有機啦

除了有品牌負責人為我地介紹Melvita產品外

仲有試食蕃茄仔及蜜糖

真係一試就分別得出龍與鳳呀!!


 


給大家一點甜後

由星級化妝師Winki Tsang講解下護膚tips

由龍鳳媽媽做model

示範各項有機產品的用法分享護膚心得

 
 

不講不知

原來玫瑰花水(及其他有機花水) 除了可以用噴霧頭直接噴上面

亦可以敷在面上當toner mask用


 

有機高山玫瑰水凝蜜霜

我就會於上妝前塗上

有效保濕乾燥及不上妝的肌膚


 


而Melvita的各種有機果油可在面上按摩可改善面部疲倦暗啞

冬天如果覺得面乾乾的




亦可以用來敷眼及用精露混合一般粉底

用上1 (堅果油) 比3 (粉底) 的方法

上面就貼貼服服更持久了

我試用上有機高山玫瑰BB cream混合Melvita的有機堅果油

來我超級乾面人及近來轉天氣來說都不太油喔!



 



來分享我最愛的Melvita有機玫瑰緊緻精露 了

其實可以配合Melvita海棉導入棒

但我有家用導入器

當然用電的啦 (其實是我懶不想用完要洗呢!!)

 

Melvita 有機玫瑰緊緻精露質感比花水更濃郁

而效果也比用花水效果更好吧!

高度抗衰老、促進肌膚更生及提升肌膚緊緻度

產品符合法國ECOCERT環保及有機護膚品的標準及 Cosmebio 標籤的要求

99.99% 天然成份

81.50% 有機成份

 

只需將導入器配合Melvita有機精露於面頰及鼻翼輕按3分鐘

便能迅速滲透肌膚底層

讓肌膚水飲飽水

同時有即時收細毛孔功效

保濕潤澤肌膚及鎖緊肌膚水分

從此面部就不再乾燥了!

 

http://hk.melvita.com/

http://www.facebook.com/pages/Melvita-Hong-Kong

 

 
產品由Melvita提供

沒有留言:

張貼留言