2014年9月4日 星期四

3分鐘的奇蹟。Aussie Miracle Moist

3分鐘可以弄熟一個杯麵
只係短短幾分鐘你又會覺可以改變些什麼呢?

說好了給大家用後感 (重溫)
真的不會騙大家喔!

我本來也不信3分鐘可以變出奇蹟
但今次我真的對為大家說出我的親身奇蹟經歷

有一天我放工遲了
老公先回到家
係門口走廊已經聞到好香好香嘅味道
(我起初以為人地屋企的洗衣粉味道啦)

但香味越來越強烈
我一打開門
真係香到我以為點左香薰咁有情調
老公笑笑口係厠所出黎
我心諗一定又唔知做左D衰野啦

我無理佢就走左去沖涼洗頭
(我一早放好了3AUSSIE在厠所諗住放工返到屋企即用架)

哈哈
原來老公又偷用我D野用

AUSSIEMiracle Moist水潤驚歎系列
真係好驚歎呀

點解可以咁香架
真係香到想笑呀!



我的髮質一直都係比較上油髮尾乾的
好易打結而且不能一梳梳到尾的成那種
每次洗頭如果不用Conditioner我是梳不到而且會弄斷很多頭髮的

但我用了AUSSIE Miracle Moist
真係順滑左好多



Step 1)     只要係濕髮後取適量Miracle Moist Shampoo, 用雙手輕按頭皮, 再用清水洗淨
(好易就產生好多泡)

Step 2)     之後再用Miracle Moist Conditioner塗滿頭髮,並將頭髮集中在頭頂保持1-3分鐘, 然後用清水徹底沖洗乾淨


洗完頭髮已經好順
但我想再順D
保護一下髮根


Step 3)     如果想再順滑點及加強修護, 這時候取適量3 Minute Miracle Reconstructor
在掌心, 再塗上頭髮加以按摩, (真係好香), 1-3分鐘 (視乎頭髮受損程度), 之後再用溫水沖洗

你洗完頭根本唔洗用梳都可以好順直
頭頂不再油油的而且沒有頭皮

只係用你嘅5隻手指都可以梳到頭了
(平時去剪頭髮洗完頭都唔會順到咁)

我真係好耐無試過順到放把梳都可以滑到扇左落地
唔怪得老公偷用完笑晒啦

AUSSIE真係大大推介比大家
只係80多元就有去髮廊做HAIR TREATENT的效果
每天為你修護秀髮

你話依幾分鐘係唔係對我嘅一個奇蹟呢~


洗髮水 HK$79/300ml
護髮乳 HK$79/250ml
分鐘潤髮奇妙霜 HK$99/250ml

銷售點 : 2014年8月22日起 指定萬寧及屈臣氏有售
香港消費者免費服務專線 : 800-969-688

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「產品由品牌提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言