2015年11月30日 星期一

美肌神器。Philips VisaPure Advanced

自從轉工後
一直沒有時間做facial
星期六日都只係想係屋企足不出戶
連出街的動力都無

真係好想屋企有個人幫我做facial

之前去百老匯見到Philips出左一個家用的淨肌活膚 SPA 全效套裝 (SC5370)
諗住豪一下買定份聖誕禮物黎氹下自己啦
點知斷貨

百老匯D人話因為郭藹明幫手拍左個廣告
所以好多人去搵機
真係有錢都買唔到呀

我個心立即灰晒

幸好上天愛護我
我終於有機會得到 Philips VisaPure Advanced
我可以趕得切聖誕前回復我嘅V-sharp面啦

點解我咁想要?
因為一部世世的機有齊3種美肌功能
集潔面、臉部按摩㓉肌及明眸眼部冰鎮的三種功效
可以稱得上曷『美肌神器』


透過智能識別科技
只需插上專屬配件就能調節相關的程式
程式分為兩種 (1) 微震 (2) 旋轉 +微震
以不同的微震次數和旋轉速度及程式時間來達致相關的護膚效果


最值得欣賞的是其倒頭站立式充電設計
讓濕透的刷頭可把內裏的水倒出來
不用擔心孳生細菌問題
加上轉換插頭方便
每日在家做facial都不覺麻煩
隨時隨地也可一邊看電視一邊按摩

VisaPure Advanced 流線型白色珍珠霧面機身
帶去旅利真係勁方便

潔膚儀 有 種速度設定
包括溫和清潔與深層清潔
還設有貼心的Dual Motion 2D 淨亮科技一分鐘智能潔面計時提示
 20 秒短暫停頓半秒
提示轉換清潔部位避免過度清潔

緊膚儀的活力按摩滾輪
每分鐘 158 次旋轉
感覺仿如 750 次指彈按摩
可促進淋巴引流和血液循環
重現亮澤彈力美肌

按摩力度像美容院人手按的一樣
提拉 V 
做一次已經見到好明顯的效果
(連台灣Kevin老師也大力推薦:

眼部按摩儀的冰感明眸按摩頭
革命性雙向旋轉科技 x 30秒明眸按摩計時促進眼部微循環
高效預防黑眼圈
搽上眼部護膚品後可利用每秒 120 次納米微振的冰感明眸按摩頭
15 秒逆時針右眼按摩
15 秒順時針左眼按摩
真係好舒服呀!

Philips VisaPure Advanced 淨肌活膚SPA全效套裝(SC5370
建議零售價 : HK$1,898
(隨附一般按摩刷頭、活力按摩滾輪及冰感明眸按摩頭各一個)

推出日期 : 201510月中
查詢:  Philips客戶服務中心 Tel:26199663
零售點:  各大百貨公司及電器店有售



Email: cathykinghk@yahoo.com 

「產品由品牌提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言