2016年4月25日 星期一

你肯花這一秒護膚嗎? ASANA

自從搬到新界住之後
每天用來乘車上班的時間又多了

我好需要睡眠呀!!!!

要知道睡眠質素及時間係極度影響皮膚狀態
沒睡得好皮膚又想變差了

日日忙到爆放工返到屋企都差不多8點了
真係想咩都唔洗做就去瞓
連敷mask都懶得做

但皮膚都投訴了

化妝開始有點不上妝
唔想皮膚顯露實際年齡
不得不想想法子去強化一下肌底


近期打開電視
見到 ASANA No.1 一秒神水來了香港 《萬零》
八掛走去睇下
原來係枝肌底精華

我見價錢唔貴wor
基緣巧合來個試用


原來是韓國研製的
通過法國皮膚科專家臨床人體刺激性測試
MFSDGMP & ISO生產認證
衛生標準認證

我是被 1秒』『神水』的字眼吸引著的
最近沒時間打理自己
用『1秒』可以攪定
真係快過打band… wakakakaka

1秒』的意思是能有效1秒滲透
強化肌底DNA及保濕系統
只要59秒就令肌膚回復濕潤
提升肌膚吸收能力、倍大後續護膚品功效
迅速提升肌膚白淨、光澤、淡紋、保濕、彈性及緊緻
性質溫和的全方位養肌精華


OH my God… 1分鐘都不用??????
就有效做到5 天明顯亮澤、14 天您白滑緊彈?????

6種天然精純發酵精華去提升肌膚吸收力
- 美白: 玄米乳酸菌發酵精華
- 彈滑: 白茅根酵母發酵精華
- 亮澤: 清酒酵母發酵精華
- 濕潤: 大豆乳酸菌發酵精華
- 緊緻: 槲寄生酵母發酵精華
- 幼滑: 豆奶乳酸菌發酵精華


懂我的都知我多麼著重護膚啦
只要皮膚好
薄薄化個妝就可以
唔洗花太多時間修飾嘛!


ASANA的質感是精華狀
完全無香味
而且感覺不到油份

肌膚滲透之管道打開了
可以將後續產品大吸特吸了
精華迅速滲入肌膚底層
加倍功效

迅速吸收感覺清爽
可能你會問清爽會唔會帶有酒精?
我細看成分沒有的喔!
連敏感皮膚都可以用


在早上及晚上清潔完面部後
在使用爽膚水前

用瓶身刻度的一半份量浸濕化妝棉

拍打入肌膚
用了幾天覺得肌膚飽滿感提升了


於是我用多幾片化妝棉
ASANA一秒神水敷面
把它當成mask
於較需要護理的部位如面頰、雀斑部位等敷10分鐘
加強修護功效


效果好好
而且瓶身有刻度
你可以輕易掌握到份量


係面度敷10分鐘真係比美一片Paper Mask
肌膚滋潤明亮起來


ASANA  No.1 「一秒神水」
Hk$333 / 150ml (萬零獨家發售)

http://www.asana.com.hk


「產品由iTrial提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言