2016年5月18日 星期三

大排檔西餐化

上次同朋友吃完慢煮牛之後
好多朋友都想我同佢地去試下


一個月後的一個星期五
我帶著我的朋友來到位於銅鑼灣的西餐大排檔
(Chef Stage是同一老闆的)

因為我想試其他野食
所以我唔準朋友叫慢煮牛




餐牌入面我有好多野都想試
所以我今次叫左好多, 分別有:
艾迪BB鴿
煙肉清酒炒椰菜
香燒紐西蘭羊鞍
燒豬手配甜芥辣
香蒜辣味蝦肉意粉

2個人叫5款餸
聽到都覺得飽呀!

所有食物都好熱
連上菜嘅碟都係係焗爐拎出黎咁熱架


艾迪BB鴿
肉質好嫩
BB肉同係平時街出面買的乳鴿

口感真係好唔同


煙肉清酒炒椰菜
加上了炒過的煙肉及巴馬火腿
清酒味不太突出

但係都食得出嘅
椰菜係好入味


香燒紐西蘭羊鞍
這道菜分別有羊鞍的2部份

partDpart無咁嫩
不會太羶
不過這道菜的決點係比較夕骨
而且唔易切


燒豬手配甜芥辣
皮脆肉嫩仲有層膠原

燒豬手真心真係做得好出色
唔會燒到肉質乾晒

甜芥辣可以令豬手無咁膩


最後係香蒜辣味蝦肉意粉
越普通嘅食物越難做得好味
不過又比佢做到wor
蒜辣味不會過辣
用蒜頭爆香左蘑菇
煮熟意粉嘅時侯已經落左調味料

再加入新鮮彈牙嘅大蝦
我朋友大讚好味


 *****
境 ***
 *****
 ****
 ****

西餐大排檔 Tai Pai Tong Hong Kong
銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心7
7/F, Jardine Center, 50 Jardine's Bazaar, Causeway Bay
電話號碼2882 9930
營業時間: 星期一至日: 12:00-22:30


「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言