2016年7月30日 星期六

QeautyBox 夏日盒子 Summer Love

Queenie Chan (QQ)陳莉敏你沒有可能不認識啦!
QQ 創辦的QeautyBox

首回超限定「Bling Bling金盒」一開售已被全部搶購
我是真心不到的失敗者

所以上期的Summer Love 盒子
我一開賣就立即網購一個
一收到就跟大家來個開箱
興奮?

夏日盒子有2


分別為Creme Brulee Box 布丁盒 Marshmallow Box棉花糖盒
我選了Creme Brulee Box因為我比較愛吃Creme Brûlée

我就介面一下我的盒子啦!.
一打開就見到好靚的心心“bob bob紙”

仲有好的特別的 Candy clutch



是我最想要的因為聽朋友說夏天用比較爽身
顏色隨機但剛好配合我的膚色
配合溫感配方
輕易把粉底與肌膚緊貼融合
成功平滑我的凹凸毛孔及隱藏暗瘡瑕疵

特別為過度疲倦及嚴重乾渴肌膚進行急救
只需20分鐘
迅速注養注水
提升肌底水嫩度達110%
並維持良好的鎖水效果長達30小時

比芳間甲油少了某幾種化學成份
包括: (Formaldehyde),樹脂(Formaldehyde Resin), 甲苯(Toluene), 鄰苯二甲酸二丁DBT, 樟腦(Camphor), 基苯甲酸(Parabens), 磷酸三苯TPHP), 硫酸鹽(Sulfates)
顏色4

隨機抽到紅色

廣告就睇得多
真係第一次試
希望真係有效促進血液循環和新陳代謝
預防脫髮真係對我好重要架

鬆脆
係公司當下午茶食都唔怕肥

可以淨化皮膚而不會破壞皮膚酸鹼度
深層潔面含天然潔淨功能的常春藤精華
能深層清潔及平衡肌膚之狀態

直接解決眼袋及眼皮下垂等問題
令雙眼回復明亮光彩
全面收緊眼部皮膚提升輪廓

今期又黎啦
clutch依然好吸引

希望訂到啦!


「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言