2017年8月14日 星期一

Happy Friday in Happyland。樂園

一入到去

貓店長已經出黎歡迎我
行來行去叫我同佢玩

不過我真係太餓啦
我要叫左野先


第一樣樣嘅係我愛金莎
真係嚇死我
咁大杯一個人點飲得晒呀
好彩叫一杯2份飲咋 (不過最後2個人都飲唔晒呀)

我愛金莎(特濃金莎朱古力雪冰) 原價$78
跟餐叫只係加$45
抵飲好多

杯飲品好高
Double size真係比你慢慢飲 慢慢坐 慢慢玩
最高放一粒粒金莎加小小彩虹朱古力
朱古力味好濃
但又唔會好甜

Wah.. 有得食啦

芝士豬肉釀雞翼
芝士原來就係上面灑D芝士粉

如果係係入面起絲就更好了

配我最愛嘅泰式辣醬
醒胃呀!


香煎牛柳粒飯配黑椒汁
好大碟
飯同牛柳粒都好多
牛柳唔會太韌
配上秋葵片、蕃茄、士多啤梨及芒果粒
以為樓上café唔會用太好嘅牛
我錯了
早知叫牛扒啦


虎蝦意粉比香煎牛柳粒飯更出色
食完個飯已經好飽

飲恨點解唔早D出場
2隻蝦真係燒架
脆口彈牙又野味

好彩扁意粉係用茄醬
如果唔係我實食唔晒啦


食到飽飽
店員好醒目幫我收晒D食具同碟

我可以玩我身後嘅小遊戲Lu

後記:
雖然係好飽
但係都覺得自己蠢左無加$38叫一份

味道 ****
環境 ***
服務***
衛生***
抵食****

樂園
地址: 尖沙咀北京道65-69號環球商業大廈2205-06

電話: 2739 3039

沒有留言:

張貼留言