2018年4月2日 星期一

打破所有脫毛感覺痛的謎思

都唔記得第N次係MediLASE脫毛
好多人都問我點解唔去第間 (睇到去就知點解我揀MediLASE)
... 脫毛對我黎講已經變成享受
享受到就快比我脫清光啦


MediLASE脫毛一丁點都唔痛
又快又唔洗等好耐
而今次我就為提早為夏天做好凖備

揀左成日同陽光玩遊戲既身體位置 - 下手
到時著短袖背心就無有怕啦!!

提醒每位想/要做脫毛既朋友注意:係MediLASE 第一次療程前

治療師會先幫你做PRO-U Analyzer (PUA)
30分鐘以4個科學步驟
係療程前評估及制定最專業、安全、有效的脫毛方案
其中一個揀MediLASE既原因
緊係因為MediLASE考慮各方面安全性問題為所有客人帶黎最適合既療程

唔洗等,係依條https://hubs.ly/H0brtzL0 登記 
就會有專人通知你....真係好方便!
脫毛前...我下手毛毛雖然唔算多
但近睇都係好清晰明顯
根根分明的

為我雙手嘅毛光光
就緊係要用755nm激光波長+24mm療程機頭配合獨家既PRO - U 智能降溫系統
真正既專業
做得細緻又唔痛。點解呢?

因為MediLASE獨有全球最大24mm機頭
能量覆蓋最深最廣
醫學證實更有效將激光能量KILL 死毛囊
更快更有效清除毛毛
特別一提PRO-U智能降溫系統
唔會再好似舊式脫毛技術用多重降溫方法
例如敷冰、gel、吹凍風
影響效果之餘重要忍受三重痛苦 - 凍到僵、痛、脫一個部位要脫好耐
PRO - U智能降溫系統得MediLASE
係現時最理想既激光脫毛冷凍方法
要點揀大家都識揀啦!!哈哈

以往係MediLASE嘅毛都無再生番
所以我好有信心咁保證再次揀依度做下手位置
今次反而想講下脱毛後大部份人都會長出粉紅色粒粒或者感覺痕癢
第一次接觸激光脫毛實會好驚
怕會整傷皮膚
但其實係正常現象
只要脫毛後護理充足同充足保濕
粒粒好快就會散啦

下毛做完療程
真係又白又滑

第一次報告咁多先
期侍下一次再同大家分享


Email: cathykinghk@yahoo.com

「此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言