2019年5月5日 星期日

防蛀牙做準備,糖酸中和科技你試過未。瑞士口腔護理No.1 elmex®

同朋友食
提起佢杜牙根及植
又用左2
提醒左我要好好照顧牙齒

我比較討厭薄荷太強的口腔護理產品
味道太強會令我有想嘔的感覺
所以一有新品牌推出我就會立即想試

 elmex®就係上個月由瑞士黎左香港
邀請左藝人陳慧珊博士(Flora)親臨旺角屈臣氏為elmex®揭開序

Flora早前更親身遠赴瑞士
就係為左帶出瑞士精神嘅嚴謹態度與elmex® 精神緊扣的體驗
更與Viu TV拍攝三集網絡短片 (短片於415日及5月在Viu TV  Facebook專頁播放)


elmex®3個系列
綠色 - 專效抗敏系列
橙色 - 專效防蛀系列
兒童 - 專效防蛀系

專效抗敏系列擁有「Pro Argin」專利抗敏技術
是一種精氨酸與碳酸鈣結合的技術
精氨酸幫助豐富鈣層進入並堵塞牙本質小管
封鎖通往牙齒神經線的微細管道
阻隔刺激所引致牙齒的敏感疼痛

專效防蛀系列擁有專利「糖酸中和科技」
抵抗殘留食物細菌侵蝕
專效防蛀牙膏含精氨酸
能幫助口腔pH值回復至正常出水不平
中和進食後形成嘅酸性質
減少牙齒琺瑯質被侵蝕
升級*2倍修護
同時*4倍強


兒童系列我就無試啦
留比我表弟個D仔女啦
(其實見到水果味我係好想用架不過怕比你地笑)
牙膏含獨特Olaflur
具高度滲透力
為小朋友的牙齒表面打好基礎
形成氟化鈣塗層
遠離蛀牙威


牙刷有分歲數刷頭也有大小之分架

小動物揸手可以大大吸引小朋友呢

我開左防蛀牙系列
因為蛀牙真係好痛
第一樣就係想防止蛀牙啦

開封比較特別
要先用頂蓋嘅錀匙先可以打

另外抗敏牙膏有2個用法
除左平日以牙刷刷牙般使用




配以專效抗敏牙刷嘅幼細刷毛
柔軟度適中
淡薄荷味而且易起泡

另一個用法就係塗少許牙膏在指尖
再直接塗在敏感牙齒及按摩1分鐘
然後以清水漱口
每天持續2
可以為牙齒有好嚴重嘅敏感人士即時解決刺激痺疼等問

最後配合埋同系列嘅專效抗敏漱口水
無色微酸薄荷味漱口
用了2星期敏感牙齒又好左喎


售點: 各大健與美連鎖店,包括萬寧、屈臣氏及HKTV mall

Email: cathykinghk@yahoo.com

產品由品牌提供此乃個人感受並不代表品牌/公司之言論及立場

沒有留言:

張貼留言