2019年8月4日 星期日

2分鐘潔淨再注氧。Nivea 注氧卸妝水

同事枱上面放左枝嘢
遠睇我以為係炭酸飲料
比同事笑我 「老花就戴眼鏡啦」


卸妝都可以注氧?
我係地鐵見到依個廣告都眼定定留意下
bobble mask可以注氧
但卸妝
會吸收氧架咩?

$40蚊唔洗
自己買返枝試下
注氧深層保濕卸妝水
注氧淨透亮白卸妝水


UrCosme卸妝水排行No.1
又真係幾扺用wor

注氧深層保濕卸妝水添加透明質酸,海藻萃取鎖水精華、 HydraIQ 、海洋鹽等四种高效保濕成分
注氧淨透亮白卸妝水珍珠美白精華與甘草萃取






除左一抹瞬效徹底卸淨
仲有效激升卸妝后肌膚5倍含氧量

Micellar超微潔膚分子能深入毛孔快速吸附防水彩妝、油脂污垢
連防水産品都卸得完美

溫和0%添加
無酒精
無人造香料
無色素
無礦物油
無矽
敏感肌適用




水色水狀
冇任何味道
潔淨能力好好
仲極之十分扺用
依個價錢
性價比十分高



我會全面抺2
雖然第一次已經可以徹底卸妝
第二次我當final check兼去再質
之後我會用清水撲幾下面
大功告成
2分鐘徹底卸妝
仲提升肌膚氧份

click 下面條 link 用體驗價 $39.9/支試下
立即感受新體驗https://bit.ly/2LcE70q

Email: cathykinghk@yahoo.com


此乃個人感受並不代表品牌/公司之言論及立場

沒有留言:

張貼留言