2021年9月13日 星期一

疏通全身淋巴管道│試做Unique Beauty經絡淋巴排毒按摩 睇落去就知好唔好同我有無被hard sell!

 每次睇親中醫都會話我血氣運行得唔好,食得中藥多又唔知好唔好,所以想試做淋巴按摩。聽人講做按摩可以去濕,所以今次我揀咗出名唔hard sellUnique Beauty試做,睇下效果好唔好同埋係咪真係唔hard sell


好多時候試做按摩嘅環境好唔好對我嚟講都幾重要,而Unique Beauty店內環境好好,時尚簡約。Unique Beauty更設有更衣室、化妝間及獨立房間。

hardhard sell都係我決定一間美容院好唔好嘅重要因素之一,Unique Beauty按摩係按摩期間唔會hard sell我,令我試做時好relax

Unique Beauty嘅「柚子淋巴排毒身體按摩」由頭到腳都按晒,Unique Beauty嘅按摩師係按摩時會重點按塞住咗嘅淋巴位置,同其他美容院有別,Unique Beauty按摩師唔會用指公同死力按,而係用推嘅方法,將淋巴推鬆,令血液運行更暢通。淋巴結通常會令面部、腋下、手臂、腿部等有水腫嘅問題。

按摩嘅時候會採用柚子精油,配合按摩師嘅專業按摩手法,疏通全身淋巴管道。按摩完之後有少少酸痛,但第二朝一瞓醒就已經感覺到個人無之前咁濕重。Unique Beauty按摩師重點幫我按肩頸膊背,按完後呢啲位置明顯無之前咁水腫。

要全身relax當然唔少得面部啦,為重見緊緻小顏,我仲做埋Unique Beauty嘅「氣穴面部通淋巴」,針對面部及頸部嘅淋巴同穴位,排走毒素,仲可以消除面部水腫、去除黃氣、疏通淋巴及提升面部輪廓。

面部按摩療程前會先進行Peeling、針清及修眉,由於面部有大量淋巴,血氣唔順會令淋巴腫脹,按摩可以改善黑眼圈及雙眼浮腫嘅問題。


Unique Beauty美容師按摩手法熟練,按通面部最易積聚毒素嘅位置,最後敷番個超級保濕嘅mask就完成了。

短短1小時嘅按摩療程,就令我面色變得紅潤有光澤、黑眼圈減淡同改善面腫,成個人Sharp哂。大家睇相就知個療程好唔好啦!


Unique Beauty (https://www.facebook.com/UniqueBeautyHK/)

尖沙咀店

地址:尖沙咀漢口道28號亞太中心101010-12 (港鐵C1)

電話:2369 0399

 

銅鑼灣店

地址:銅鑼灣謝斐道482號兆安廣場24樓全層 (港鐵C出口)

電話:2576 7711


Blogspot / TheZtyle / Pixnet / BeautyExchange / She.com / wordpress / ULife / Qooza / Qooza Beauty / We Share / ESD life / Mamibuy / Baby Kingdom / Girlsss

 
此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言