2014年5月8日 星期四

防鼻敏感的另一選擇

香港天氣怪怪的
每每望上天都好似有一層霧
空氣污染得實在太嚴重了

有鼻敏感的我除了早上打幾個噴嚏之外
由於公司長期開冷氣
隔塵網又不會一個月洗一次
所以每日就像患有重感冒一樣
在公司沒精打彩的

記得之前行Nest Beauty Store有一精油 (草本酊劑)

Fushi Eyebright & Elderflower Herbal Remedy
係可以舒緩感冒及季節性呼吸道敏感的
當然要試試啦

它不是藥物
而全是由Organic成份製成的
精油並不是油狀的喔
像一些濃縮了的草本味道
所以我覺得配花茶或者Huiles & Baumes出品的草本減肥茶 <> 就是最夾啦

由於我喜歡喝花茶   我當然係用我覺得最夾的味道去飲用啦

只需在平日飲用的水、果汁或茶   (咩都得架)


加上數滴 (我就落3-5)糊油

就可以簡單咁美肌排毒健康去!!
(味道唔會怪怪架.. 大家放心啦!)


P.S.  如果你知道將會轉天氣, 最好係之前飲定啦, 因為如果已經病發就要飲多幾日先會好轉架

Blogspot / TheZtyle /BeautyExchange / She.com / iTrail / Elle / Salad /
mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /

Email: cathykinghk@yahoo.com

「此乃個分享」

沒有留言:

張貼留言