2015年8月18日 星期二

食物大大碟,fusion份量足。Townhouse

一班生左小朋友嘅女人真係好難約
難得幾到當然去一個比較熱鬧嘅地方啦


蘭桂芳最近舉辦啤酒節
熱鬧完一輪之後
就上左去位處加州大廈內嘅Townhouse

晚上六時Townhouse店內仍然好光猛
因為Townhouse周圍都係𥦬
仲有一個露天小露台

光線足仲可以睇埋夜景架
可能因為光線夠空間感就覺得更大更開揚

餐廳似是西式fusion

本來想飲cocktail
但因為啤酒節飲左少少
最後我都係選左果茶
唔好以為我會選普通野呀
依都嘅花茶好多人飲架


我選左Lychee and Rose Twist  ($55)
而我朋友就飲Absolut Peach & Vanilla 果茶 ($55)
我覺得我個柸Lychee and Rose Twist好飲D
因為Absolut Peach & Vanilla  Vanilla 味唔特出

而我嘅就荔枝玫瑰味都好出好match
柸上放左2大粒荔枝
好清甜
而茶味好濃但又會滲出荔枝味
最正係D冰就算溶左都唔會令茶味變淡

我們點了
Coca-Cola prime fee, rib meat ($78/skewer)
Caesar Salad, fried Runny Egg and Spider Jumbo Soft-Shell Crab ($148)
Black Truffle, prawn, salted duck eggs, cauliflower pizza ($148)

Coca-Cola prime fee, rib meat係廚師推介
所以我依個牛魔皇好有興趣試

牛肉好juicy
咬了一口見D肉燒到熟晒
但其實係好軟架
而本身依因為已經佈滿燒汁好夠味

所以就算附有辣汁我都只係點左1次試下味咋
(但我就真係唔覺有Coca-Cola味啦)

main course
 Caesar Salad, fried Runny Egg and Spider Jumbo Soft-Shell Crab 好足質好大份
2個人share真係剛剛好
凱撒沙律菜上已經放了小許沙拉醬

而上面放了一整隻軟殼蟹及一只炸溫泉蛋
溫泉蛋炸了但依然流心
用蛋王當沙拉醬我覺得已經極之好味
怪不得又是廚師推介啦


一整隻軟殼蟹夠大隻
肉質豐富
真係好抵食

而另一主菜Black Truffle, prawn, salted duck eggs, cauliflower pizza
真係太大份了
一客有八件
2個人要4片呀!

Pizza放到來經已嗅到好香的Black Truffle
餡料中的蝦也很彈牙
但我就覺得餅底太脆了

(我本人喜愛帶點軟及鬆化的pizza底)

再細看一下
明明主pizza2salted duck eggs
咸蛋係邊呢?

原來將咸蛋變成sauces

(就係橙色依D啦)
不過因為黑松露味道濃
所以咸蛋味就變成配角了

甜品我點了Banana boat, homemade palm sugar ice-cream, coconut jelly ($98)
很久沒有吃香蕉船了
極度懷念雪糕上插上一把小雨傘

燒過的香蕉我特別愛吃
因為帶點脆身

雪榚味道是特別的 “椰糖雪糕”口味

因為我無諗過會像拖肥口味的
再加上椰子、雜莓及焦糖
口感更加豐富
(但我心目中的香蕉船是有3 球糕的)

Towhouse整體感覺很好
食物質素高
而且fusion不會是細細碟的
主菜份量十足
最適合一邊傾一邊食一邊享受夜景 

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com 

此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言