2018年1月23日 星期二

日本主婦最愛洗衣液推介!Ariel抗菌超濃縮洗衣液

成日比朋友話D衫有嗡味
其實我已經用香味洗衣液處理過
點解會咁架?

唔通唔係因為香味?
係因為洗衣液嘅功能?

我睇左消費者委員會報告
Ariel抗菌超濃縮洗衣液分數都幾高
唔怪得之係日本5No.1洗衣液


Ariel係日本原裝進口 
可以將100 種污漬一次洗淨
就算有污漬都唔洗使用漂白
洗衣液深入衣服纖維
洗一次就澈底乾淨


抗菌能力都好勁
50 倍深層抗菌而且深入纖維底層
72 小時長效抗臭最適合我
洗完衫無晒異味嗡味

藍色抗菌系列
將有時我食飯弄污在好衣物上嘅食物殘渣、汗漬洗浄
需然本身洗衣液冇味
但洗完又有清新香氣
最做要係抗臭有左陣嗡味


聽說洗衣機槽隱藏左好多細菌
令到 D 衫越洗越多菌



Ariel係我最近的洗衣液推介

抗臭度我比5
去污力4.5


購買地方
指定百佳及惠康超市有售
HKTVmall 網路有售https://goo.gl/QiDF69
原價$39.9(優惠價$29.9

 
 

「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言